BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Erik van Erne (40)

Discussies waarop is gereageerd (39) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hoi Kees, Ik snap jou wel. "

Erik van Erne heeft 14 Sept 2010 gereageerd op Het duurt nog zeker 20 jaar voordat we gebouwen ontwikkelen die totaal niet milieu belastend zijn.

28 15 Okt 2010
Antwoord van Maarten Wiersma

"Hoi Pieter Jij bent echt de ondervrager alhier. Dat was in het Factor 4 overleg me…"

Erik van Erne heeft 14 Sept 2010 gereageerd op Het duurt nog zeker 20 jaar voordat we gebouwen ontwikkelen die totaal niet milieu belastend zijn.

28 15 Okt 2010
Antwoord van Maarten Wiersma

"Tja, Michiel ken ik al lang en hij is een echte deskundige. Of de watertoren ook ech…"

Erik van Erne heeft 14 Sept 2010 gereageerd op Het duurt nog zeker 20 jaar voordat we gebouwen ontwikkelen die totaal niet milieu belastend zijn.

28 15 Okt 2010
Antwoord van Maarten Wiersma

"Helemaal mee eens. De bouw is vooral bezig met nieuwbouw, terwijl er een enorme opga…"

Erik van Erne heeft 13 Sept 2010 gereageerd op Gaat een mogelijk rechts kabinet goed uitpakken voor de bouw?

18 13 Sept 2010
Antwoord van Erik van Erne

"Een prominente oud-CDA'er is net zoiets als een prominente oud- PvdA'er of oud-D66'e…"

Erik van Erne heeft 10 Sept 2010 gereageerd op Gaat een mogelijk rechts kabinet goed uitpakken voor de bouw?

18 13 Sept 2010
Antwoord van Erik van Erne

"Een zakenkabinet lijkt mij geen oplossing voor Nederland. Wellicht goed voor de bouw…"

Erik van Erne heeft 10 Sept 2010 gereageerd op Gaat een mogelijk rechts kabinet goed uitpakken voor de bouw?

18 13 Sept 2010
Antwoord van Erik van Erne

"De Belle van Zuylen Toren gaat vooralsnog niet door. Inderdaad ietwat megalomaan, ma…"

Erik van Erne heeft 9 Sept 2010 gereageerd op Gaat een mogelijk rechts kabinet goed uitpakken voor de bouw?

18 13 Sept 2010
Antwoord van Erik van Erne

"Daar sluit ik mij graag bij aan. Hulde voor Ab Klink, die nu vakkundig is geloosd do…"

Erik van Erne heeft 9 Sept 2010 gereageerd op Gaat een mogelijk rechts kabinet goed uitpakken voor de bouw?

18 13 Sept 2010
Antwoord van Erik van Erne

"Ed Nijpels was altijd al aan de optimistische kant. Hij is wel dé man die het milieu…"

Erik van Erne heeft 9 Sept 2010 gereageerd op Gaat een mogelijk rechts kabinet goed uitpakken voor de bouw?

18 13 Sept 2010
Antwoord van Erik van Erne

"Goed plan, de leveranciers in kringloopbouwmaterialen zijn er blij mee. Dus leeghale…"

Erik van Erne heeft 8 Sept 2010 gereageerd op Stelling: hergebruik van bouwmaterialen is de perfecte basis voor toepassing van Cradle to Cradle in de bouw.

48 22 Sept 2010
Antwoord van Andre Letsch

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+