BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Mathilde Wansdronk (25)

Discussies waarop is gereageerd (25) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"inderdaad. "

Mathilde Wansdronk heeft 23 Jan 2017 gereageerd op Welk project waar jij aan (mee) gewerkt hebt vind jij het toonbeeld van duurzaamheid?

26 16 Dec 2019
Antwoord van Schuimbeton west BV

"Zijn dit echt serieuze vragen? Het lijkt wel een (slechte) grap!"

Mathilde Wansdronk heeft 12 Aug 2015 gereageerd op Hoe bruikbaar is stro als isolatiemateriaal?

10 26 Aug 2015
Antwoord van Michel Post

"een dampopendak MET een open luchtspouw erboven, anders werkt het niet, zoals je zel…"

Mathilde Wansdronk heeft 30 Apr 2015 gereageerd op Dakspouw bij bitumen shingles, zin of onzin?

5 4 Mei 2015
Antwoord van Andreas Landgraf

"Een extra open luchtlaag onder de bitumen heeft altijd zijn om de warmte van de hete…"

Mathilde Wansdronk heeft 30 Apr 2015 gereageerd op Dakspouw bij bitumen shingles, zin of onzin?

5 4 Mei 2015
Antwoord van Andreas Landgraf

"Knauf kalkpoeder. Na toevoeging van water gebruiksklaar om te witten. Toepassing op…"

Mathilde Wansdronk heeft 6 Mrt 2014 gereageerd op Hoe bescherm ik muren en plafond met veel relief tegen schimmels bij hoge luchtvochtigheid?

17 6 Mrt 2014
Antwoord van Kees Snepvangers

"Bekleden met grotere glasplaten is ook een uitkomst. minder naden dan met tegels, ma…"

Mathilde Wansdronk heeft 3 Mrt 2014 gereageerd op Hoe bescherm ik muren en plafond met veel relief tegen schimmels bij hoge luchtvochtigheid?

17 6 Mrt 2014
Antwoord van Kees Snepvangers

"Dat dacht ik ook meteen ! "

Mathilde Wansdronk heeft 8 Jan 2014 gereageerd op Spaanplaat gemaakt van mais korrels. Wie weet hier meer van?

11 14 Jan 2014
Antwoord van Elske van de Fliert

"Volgens mij zijn ze met die windmolen nog niet zover, zie : http://www.matchinvest.n…"

Mathilde Wansdronk heeft 24 Dec 2013 gereageerd op Windturbine voor woning gezocht. Wie helpt?

12 30 Dec 2013
Antwoord van Bas van Bussel

"Beste Bart, Bouwcombinatie De Roest SDO BV te Zwijndrecht heeft veel ervaring met H…"

Mathilde Wansdronk heeft 12 Nov 2013 gereageerd op Gezocht: Aannemer voor nieuw te bouwen energie-neutrale woning (HSB).

14 13 Nov 2013
Antwoord van Gert Koutstaal

"De vraag is wel erg breed gesteld. Meer isolatie is meer materiaal en meer kosten. D…"

Mathilde Wansdronk heeft 10 Sept 2013 gereageerd op Welke goedkopere alternatieven voor houtskeletbouw zijn er om een goed geïsoleerde gevel (RC>7) te bereiken?

16 20 Sept 2013
Antwoord van Bert Rouwenhorst

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+