BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van J. ( Hans ) de Wit (24)

Discussies waarop is gereageerd (23) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Wim , Kostentechnisch is de nederlandse oplossing beter. Ook het voorkomen van…"

J. ( Hans ) de Wit heeft 6 Feb 2012 gereageerd op Sleuffundering of funderingsplaat?

8 6 Feb 2012
Antwoord van J. ( Hans ) de Wit

"Hallo Ed , Ik heb een advies en expertise buro en ben bekend met de problematiek. Ik…"

J. ( Hans ) de Wit heeft 12 Nov 2011 gereageerd op Vraag over garantie en maatgevende prestatie afspraken.

16 19 Dec 2011
Antwoord van Richard Kindermann

"Hallo Marcel  , Juridisch kan ik je niet helpen. Maar wel technisch. kijk op : www.p…"

J. ( Hans ) de Wit heeft 22 Sept 2011 gereageerd op Stel ik koop een stukje grond (in een woonwijk) waarvan bekend is, dat dit vervuilde grond is. Hoe ligt de aansprakelijkheid?

7 27 Sept 2011
Antwoord van Tom Vermeulen

"Halo Natasha , Sinds enkele jaren ben ik bezig met de toepassing van ConcreCem in be…"

J. ( Hans ) de Wit heeft 26 Jul 2011 gereageerd op gebruik van powercem

6 26 Jul 2011
Antwoord van natasha chotkanoe

"Stilstaande lucht is een heel goed isolatie-middel. dus als je  schelpen in de kruip…"

J. ( Hans ) de Wit heeft 29 Jun 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"Hallo Marcel , Ik heb recentelijk een maatschap opgericht genaamd  "de Fundeeirngswi…"

J. ( Hans ) de Wit heeft 27 Mei 2011 gereageerd op Waar haal je gegevens van bestaande panden vandaan?

14 28 Mei 2011
Antwoord van Geert van der Weide

"kastanje hout"

J. ( Hans ) de Wit heeft 24 Mei 2011 gereageerd op Welke houtsoort te gebruiken voor open houten gevel die weinig onderhoud behoeft?

23 28 Mrt 2013
Antwoord van Tom Bartels

"Ik  ben van mening dat dit een ongenuanceerde uitkomst is van een statische verzamel…"

J. ( Hans ) de Wit heeft 17 Mei 2011 gereageerd op Groei van de bouw in 2011, eerste gewin of toch echt kattengespin?

4 17 Mei 2011
Antwoord van J. ( Hans ) de Wit

"Ik denk bij in eerste instantie overheidsgebouwen , maar in de toekomst ook bij grot…"

J. ( Hans ) de Wit heeft 21 Feb 2011 gereageerd op Loodvervangers op daken

9 23 Feb 2011
Antwoord van Geert van Eupen

"Het product heet RoadCem en is een product van de firma PowerCem. Men heeft enkele j…"

J. ( Hans ) de Wit heeft 27 Jan 2011 gereageerd op Vraag over wegenbouw: wie maakt wegfundering met gebruikmaking van de huidige grondlaag.

2 27 Jan 2011
Antwoord van J. ( Hans ) de Wit

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+