BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Rinus Haarman (58)

Discussies waarop is gereageerd (55) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Richard Ik wil graag meer daar van weten, maar dan mag je me dat ook persoonlijk st…"

Rinus Haarman heeft 5 Nov 2013 gereageerd op Wat is jullie mening over duurzame stapelblokken met hoge isolatie?

7 6 Nov 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"Mijn antwoord is het volgt Als ervaringen die ik heb met deze dakbedekking wil ik h…"

Rinus Haarman heeft 14 Okt 2013 gereageerd op Graag advies over dakbedekking plat dak

39 14 Okt 2013
Antwoord van Koos Scheijbeler

"lees onderstaande  Dit stond op wikipedia, en denk dat dit juist is, er wordt niet g…"

Rinus Haarman heeft 11 Jul 2013 gereageerd op Wanneer spreken we van een spouwmuur?

11 2 Feb 2020
Antwoord van Ben maes

"Ik wens de bouwers veel succes in Duitsland ,of je moet ervaring hebben met bouwen i…"

Rinus Haarman heeft 6 Jun 2013 gereageerd op De Nederlandse bouw is niet meer van Nederlanders... maar van Duitsers.

6 6 Jun 2013
Antwoord van Rinus Haarman

"Dit is in mijn ogen heel gek ,kan me dat niet voorstellen ,omdat de duitse bouw al h…"

Rinus Haarman heeft 5 Jun 2013 gereageerd op De Nederlandse bouw is niet meer van Nederlanders... maar van Duitsers.

6 6 Jun 2013
Antwoord van Rinus Haarman

"Ja ik denk dat je daarmee al wat berijkt ,maar laten we de slecht geisoleerde gebouw…"

Rinus Haarman heeft 4 Feb 2013 gereageerd op Ben jij voorstander van een tijdelijk stimuleringsfonds voor de bouw?

17 7 Apr 2013
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Denk aan een kraan als hier geen voorzieningen zijn ,denk dat je dan wel de gordel a…"

Rinus Haarman heeft 31 Jan 2013 gereageerd op Onderhoudswerkzaamheden op hoogte, hoe ga ik te werk?

12 2 Feb 2013
Antwoord van Ron Reijnders

"Even het volgende  Van belang is welke hoeveel druk je gaat spuiten en geen toeslag…"

Rinus Haarman heeft 14 Jan 2013 gereageerd op herstellen voegwerk.

12 15 Jan 2013
Antwoord van A.W. de Rijk

"Wens allen een jaar toe in 2013 ,waar we vooral gaan denken aan de waarde van de bou…"

Rinus Haarman heeft 2 Jan 2013 gereageerd op Wat wens jij de bouw toe voor 2013?

8 2 Jan 2013
Antwoord van Vincent van Bruggen

"GertJan Je moet er even bij vertellen welk soort muren het moeten zijn ,dragende of…"

Rinus Haarman heeft 11 Dec 2012 gereageerd op Brandwerende scheiding door optellen van brandwerendheid?

11 11 Dec 2012
Antwoord van Sander Perfors

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+