BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Harvey Otten (25)

Discussies waarop is gereageerd (25) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Nee Kees,   het is mogelijk dampopen te bouwen, maar ook wanneer je dampopen bouwt z…"

Harvey Otten heeft 25 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"C2C lijkt me niet zo'n probleem. Met een massiefhouten binnenblad van zeg 80 mm, hou…"

Harvey Otten heeft 23 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Dank voor de steun Marco maar ik ben het niet helemaal met je eens   Houtskeletbouw…"

Harvey Otten heeft 23 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Wat een ware constatering, een huis is geen friteszak, en de friteszakkentheorie is…"

Harvey Otten heeft 23 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Dag René, ik weet niet waar je naartoe wilt, maar met een kalkzandsteen binnenblad v…"

Harvey Otten heeft 23 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Inderdaad, ventilatie moet. Met de huidige Ep-eisen waarschijnlijk zelfs met een zo…"

Harvey Otten heeft 23 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Dag René,   onze isolatiesystemen zijn niet damp-open. Aan de binnenzijde zit een da…"

Harvey Otten heeft 23 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Beste Harry,   in theorie heb je helemaal gelijk maar toch zeg ik, de benadering is…"

Harvey Otten heeft 28 Okt 2011 gereageerd op De klant is een consument, geen deskundige...

15 25 Jan 2012
Antwoord van Erwin Spuybroek

"Stoppen met het bouwen van kantoren lijkt een logische conclusie. Maar wat verwachte…"

Harvey Otten heeft 2 Dec 2010 gereageerd op Plannen voor nieuwe kantoren moeten zo snel mogelijk naar de prullenmand.

12 3 Dec 2010
Antwoord van Sander van den Hoven

"De verlichte kernenergiegeesten zien nog een punt over het hoofd. Uranium is nog eer…"

Harvey Otten heeft 12 Nov 2010 gereageerd op Zeeland zet vol in op kernenergie.

25 22 Nov 2010
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+