BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van BouwProfs Redactie (930)

Discussies waarop is gereageerd (595) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Reactie van Andre Rommers via Linkedin: "Ik maak helaas nog steeds mee dat op grote…"

BouwProfs Redactie heeft 30 Okt 2009 gereageerd op Bouwvergunning weigeren als dak niet veilig is, is een goede zaak(?)

13 31 Jan 2010
Antwoord van Andre Letsch

"Reactie van Alex Bierman via Linkedin: "Ik ben het eens met de gedachte achter de s…"

BouwProfs Redactie heeft 30 Okt 2009 gereageerd op Bouwvergunning weigeren als dak niet veilig is, is een goede zaak(?)

13 31 Jan 2010
Antwoord van Andre Letsch

"Bericht van John Haamans via Linkedin: "Zoals inmiddels al velen ben ook ik het hie…"

BouwProfs Redactie heeft 30 Okt 2009 gereageerd op Bouwvergunning weigeren als dak niet veilig is, is een goede zaak(?)

13 31 Jan 2010
Antwoord van Andre Letsch

"Bericht van Mark Maas via Linkedin: "Ben het er ook wel mee eens dat dit belangrijk…"

BouwProfs Redactie heeft 30 Okt 2009 gereageerd op Bouwvergunning weigeren als dak niet veilig is, is een goede zaak(?)

13 31 Jan 2010
Antwoord van Andre Letsch

"Reactie van Frank van den Adel via Linkedin: "Ik ben het eens met deze stelling. Ui…"

BouwProfs Redactie heeft 30 Okt 2009 gereageerd op Bouwvergunning weigeren als dak niet veilig is, is een goede zaak(?)

13 31 Jan 2010
Antwoord van Andre Letsch

"Bericht van Max Kwantes via Linkedin: "Geheel mee eens. Eigenlijk moet er al in het…"

BouwProfs Redactie heeft 30 Okt 2009 gereageerd op Bouwvergunning weigeren als dak niet veilig is, is een goede zaak(?)

13 31 Jan 2010
Antwoord van Andre Letsch

"Reactie van André van Laar via Linkedin: "Mooi dat het bericht van de RGD inderdaad…"

BouwProfs Redactie heeft 23 Okt 2009 gereageerd op BouwProfs Rondvraag: Minister kan aannemers niet betrappen op het maken van prijsafspraken... is er sprake van een cultuuromslag?

5 23 Okt 2009
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Bericht van Pieter van Nispen via Linkedin: "Een plan van aanpak maken voor een won…"

BouwProfs Redactie heeft 23 Okt 2009 gereageerd op Duurzaam verbeteren van bestaande woningvoorraad.

10 23 Okt 2009
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Reactie van George Ang via Linkedin: "Saillant zijn in dit verband de uitspraken op…"

BouwProfs Redactie heeft 21 Okt 2009 gereageerd op BouwProfs Rondvraag: Minister kan aannemers niet betrappen op het maken van prijsafspraken... is er sprake van een cultuuromslag?

5 23 Okt 2009
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Reactie van Erik van der Garde via Linkedin: "Je kunt pas spreken van een cultuurom…"

BouwProfs Redactie heeft 21 Okt 2009 gereageerd op BouwProfs Rondvraag: Minister kan aannemers niet betrappen op het maken van prijsafspraken... is er sprake van een cultuuromslag?

5 23 Okt 2009
Antwoord van BouwProfs Redactie

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+