BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Eric Hogenbirk (42)

Discussies waarop is gereageerd (40) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ad,  Op zich vind ik het een hele prestatie om iemand met alzheimer vijf jaar met ma…"

Eric Hogenbirk heeft 2 Mei 2012 gereageerd op Alzheimerwoning

8 12 Mei 2012
Antwoord van jacques serle

"Ik zou eens kijken bij onderzoek van scholen naar het binnenmilieu. Goed binnenmilie…"

Eric Hogenbirk heeft 26 Apr 2012 gereageerd op De relatie tussen arbeidsproductiviteit en goede huisvesting.

13 12 Mei 2012
Antwoord van jacques serle

"Alex, Ik heb ooit in Amsterdam diverse geluidsprojecten uitgerekend. Hiervoor waren…"

Eric Hogenbirk heeft 23 Apr 2012 gereageerd op historische schuifvensters

16 3 Mei 2012
Antwoord van Alex Noort

"Geachte heer Broekzitter, Dank voor uw reactie. Ik heb op de website gekeken en het…"

Eric Hogenbirk heeft 6 Apr 2012 gereageerd op BIM budgettering, wie kent een model met SO/VO rekentoepassing?

6 6 Apr 2012
Antwoord van Eric Hogenbirk

"Je kunt overwegen om de voorzetwand van de gevel door te zetten bij de dragende wand…"

Eric Hogenbirk heeft 10 Feb 2012 gereageerd op Vraag over van binnenuit isoleren van woning met massieve buitenmuren.

24 15 Mrt 2012
Antwoord van jacques serle

"Carl-Peter,   Leuk om jouw reactie ook op deze discussie te zien, naast die van de d…"

Eric Hogenbirk heeft 28 Jan 2012 gereageerd op BIM budgettering, wie kent een model met SO/VO rekentoepassing?

6 6 Apr 2012
Antwoord van Eric Hogenbirk

"Edgar,   Ik heb begrepen dat ze nog steeds bezig zijn met de ontwikkeling IBIS4BIM.…"

Eric Hogenbirk heeft 28 Jan 2012 gereageerd op BIM budgettering, wie kent een model met SO/VO rekentoepassing?

6 6 Apr 2012
Antwoord van Eric Hogenbirk

"Dit heeft natuurlijk niet alleen met de houtsoort te maken. Het heeft ook met detail…"

Eric Hogenbirk heeft 17 Jan 2012 gereageerd op Waarom wordt Amerikaans grenen niet meer voor kozijnen gebruikt?

24 16 Nov 2012
Antwoord van Marcel van der Lee

"De vooruitzichten voor de economie en met name de bouw zijn somber. Ik wil u  de vol…"

Eric Hogenbirk heeft 20 Dec 2011 gereageerd op Wat wens jij de bouw toe voor 2012? Laat hier je persoonlijke wens aan jouw collega bouwers achter.

14 2 Jan 2012
Antwoord van Ariane

"Er stond gisteren een leuk artikel in de Cobouw over het stadhuis dat een ontwerp is…"

Eric Hogenbirk heeft 7 Dec 2011 gereageerd op Open vraag: wat is uw mening over of ervaring met architecten in het algemeen?

16 14 Dec 2011
Antwoord van Hana Vinduska

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+