BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Eric Hogenbirk (42)

Discussies waarop is gereageerd (40) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Het lijkt mij dat het dak niet onderbroken is. Doordat er nu een laag bovenop geplaa…"

Eric Hogenbirk heeft 28 Nov 2011 gereageerd op Geluidsoverlast na plaatsing dakopbouw, hoe te handelen?

21 29 Nov 2011
Antwoord van Edwin Blijie (Drs. ing. MRE)

"Ed, Gaat het om de garantie of om de manier waarop het uitgevoerd is? Als het enkel…"

Eric Hogenbirk heeft 7 Nov 2011 gereageerd op Vraag over garantie en maatgevende prestatie afspraken.

16 19 Dec 2011
Antwoord van Richard Kindermann

"  De crisis kwam plotseling, bijna niemand heeft dit echt voorzien. Aan de andere ka…"

Eric Hogenbirk heeft 7 Sept 2011 gereageerd op Volgens BAM-CEO Nico de Vries gaat de crisis in de bouw nog een aantal jaren duren. Wat vindt u?

9 16 Sept 2011
Antwoord van Gerrit Markus

"Geert,   Ik zou een drukvaste laag nemen en geen EPS of XPS. Denk hierbij aan Styrod…"

Eric Hogenbirk heeft 22 Aug 2011 gereageerd op Bitumdak ophogen: EPS, XPS of anders?

11 31 Aug 2011
Antwoord van Giel Sniedt

"Volgens mij is de wijziging aan de buitengevel altijd vergunningsplichtig."

Eric Hogenbirk heeft 25 Jul 2011 gereageerd op Is voor het wijzigen van de gevel een vergunning nodig?

14 29 Dec 2014
Antwoord van Bert Heerbaart

"Je kunt het als minister niet op de faalkosten gooien. Ik denk dat faalkosten wel ee…"

Eric Hogenbirk heeft 6 Jun 2011 gereageerd op Hoge prijs nieuwbouwwoning, veroorzaakt door faalkosten of door teveel bouwregels?

25 9 Jun 2011
Antwoord van Michel Tonino

"Als ik jouw vraag lees, dan zou ik Western Red Cedar toepassen. Onbehandeld verkleur…"

Eric Hogenbirk heeft 24 Mei 2011 gereageerd op Welke houtsoort te gebruiken voor open houten gevel die weinig onderhoud behoeft?

23 28 Mrt 2013
Antwoord van Tom Bartels

"De situatie is voor veel bedrijven nog steeds kritiek. Wel moed blijven houden!"

Eric Hogenbirk heeft 16 Mei 2011 gereageerd op Groei van de bouw in 2011, eerste gewin of toch echt kattengespin?

4 17 Mei 2011
Antwoord van J. ( Hans ) de Wit

"Pieterman Glastechniek kan je hier vast bij helpen."

Eric Hogenbirk heeft 27 Apr 2011 gereageerd op Wie heeft advies over het ontwerp van een glazen deur?

8 28 Apr 2011
Antwoord van René Verschuur

"Raymond,   Het makkelijkste is om de ventilatiestroken boven de kozijnen op te nemen…"

Eric Hogenbirk heeft 23 Mrt 2011 gereageerd op Welke mogelijkheden voor ventilatie zie ik over het hoofd?

14 25 Mrt 2011
Antwoord van Ing. J.O. 't Hooft

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+