BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Aldrik Bakker (56)

Discussies waarop is gereageerd (54) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Het ligt er geheel aan wat je je wilt bereiken. Een intensief proces. maar dat wiel…"

Aldrik Bakker heeft 20 Sept 2012 gereageerd op Wie kan mij iets vertellen over het gasverbruik van overdekte zwembaden?

8 4 Mrt 2013
Antwoord van Menno Gijrath

"... Goh Hendrik Jan, handig om hier de zo'n vraag te stellen, dat gaat je heel veel…"

Aldrik Bakker heeft 18 Aug 2012 gereageerd op Bouwer/ installateur gezocht met affiniteit met brandveiligheid.

15 10 Sept 2012
Antwoord van Ramon Prang

"ik heb veel ervaring opgedaan met materialen en de relatie tot elkaar. Ik kijk naar…"

Aldrik Bakker heeft 15 Aug 2012 gereageerd op Gezocht: adviseur/adviesbureau die een energiemaatwerkadvies kan doen bij een woning in het historische stadje Bronkhorst.

56 13 Feb 2014
Antwoord van Costja Gontscharoff

"een (te?) laat opgestarte visie denk ik. Al jaren schreeuwt de situatie om aanpak te…"

Aldrik Bakker heeft 27 Jul 2012 gereageerd op banken moeten focus verleggen van nieuwbouw naar de financiering van duurzame renovaties.

10 27 Jul 2012
Antwoord van Aldrik Bakker

"ja, misschien een goede tip natuurlijk, maar ik ben nu ook wel nieuwsgierig geworden…"

Aldrik Bakker heeft 17 Jul 2012 gereageerd op Vraag over rekenvoorbeeld in de NEN 2057 - Nieuwbouw.

3 31 Jul 2012
Antwoord van Sander Perfors

"Een mooi onderwerp. Enige tijd geleden ben ik voor de gemeente Rotterdam ingehuurd o…"

Aldrik Bakker heeft 16 Jul 2012 gereageerd op Wat is de beste situering van een groot atrium schoolgebouw?

14 28 Aug 2013
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Je hebt het over koopwoningen, dus particulier bezit. Opdrachtgever- en -nemerschap…"

Aldrik Bakker heeft 6 Jul 2012 gereageerd op Welke voorzieningen inzake dakbeveiliging moeten volgens het nieuwe bouwbesluit worden aangebracht op schuine daken?

9 6 Jul 2012
Antwoord van Aldrik Bakker

"Ondanks dat het doel 'globaal' is, is dit in mijn ogen niet zo neer te zetten. E.e.a…"

Aldrik Bakker heeft 3 Jul 2012 gereageerd op Kostenopbouw bouwprojecten, wie helpt?

5 6 Jul 2012
Antwoord van jacques serle

"Ik sluit mij (deels) aan bij bovenstaand. Een chronisch gebrek aan expertise op de j…"

Aldrik Bakker heeft 26 Jun 2012 gereageerd op Bouwprojecten van de overheid, waarom wordt het altijd weer duurder?

14 6 Apr 2013
Antwoord van Eric van Rijswijk

"er van uitgaande dat de maatschappij, zoals we die kennen nog dezelfde uitgangspunte…"

Aldrik Bakker heeft 29 Mei 2012 gereageerd op Wat is jouw visie op de duurzaam gebouwde omgeving in 2050?

6 26 Sept 2012
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+