BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Bernard Blokzijl (23)

Discussies waarop is gereageerd (22) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ik ben geen absolute expert in dampopen bouwen, maar als ik deze overigens zeer inte…"

Bernard Blokzijl heeft 23 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Aan bovenstaande wil ik graag toevoegen dat behalve brandveiligheid ook aandacht moe…"

Bernard Blokzijl heeft 1 Nov 2011 gereageerd op Rookgasafvoeren

4 1 Nov 2011
Antwoord van dolf wissmann

"Gevaarlijk is misschien een groot woord. Wel is condens onwenselijk en levert het ri…"

Bernard Blokzijl heeft 20 Okt 2011 gereageerd op Hoe gevaarlijk is condens bij binnenisolatie?

28 3 Nov 2011
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Het is de vraag in hoeverre uitstel wenselijk is. Op dit moment zijn er projecten in…"

Bernard Blokzijl heeft 17 Okt 2011 gereageerd op Moet het Bouwbesluit later in gaan?

9 18 Okt 2011
Antwoord van pwelters

"Beste Rinus,   Ik ken het ontwerp niet en kan dan ook niet echt volledig in mijn adv…"

Bernard Blokzijl heeft 11 Okt 2011 gereageerd op Welk glas te gebruiken voor duurzaam kantoor?

12 17 Okt 2011
Antwoord van Ron Brandhorst

"In hoeverre je aansprakelijk kan worden gesteld door eigenaren van omliggende percel…"

Bernard Blokzijl heeft 23 Sept 2011 gereageerd op Stel ik koop een stukje grond (in een woonwijk) waarvan bekend is, dat dit vervuilde grond is. Hoe ligt de aansprakelijkheid?

7 27 Sept 2011
Antwoord van Tom Vermeulen

"Ik neem aan dat voor dit product is gekozen vanwege de dampopen eigenschappen en de…"

Bernard Blokzijl heeft 9 Sept 2011 gereageerd op Wie weet er een goede betaalbare buitenbeplating voor gebruik in HSB?

23 21 Okt 2011
Antwoord van Jelke Boonstra

"Mijn suggestie is om deze oproep over een tijd opnieuw te plaatsen. Wat nu gebouwd w…"

Bernard Blokzijl heeft 27 Mei 2011 gereageerd op Op zoek naar voorbeelden van nieuwbouw appartementen met EPC van 0,6 of lager...

3 22 Jun 2011
Antwoord van Ger van der Zanden

"Betreft beschikbaarheid van gegevens, staan er in de buurt misschien dezelfde woning…"

Bernard Blokzijl heeft 27 Mei 2011 gereageerd op Waar haal je gegevens van bestaande panden vandaan?

14 28 Mei 2011
Antwoord van Geert van der Weide

"Vanuit de vraagstelling ga ik ervan uit dat een deel van de kelder onder het grondwa…"

Bernard Blokzijl heeft 5 Mrt 2011 gereageerd op Kelder isoleren, van binnen of van buiten?

21 15 Apr 2011
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+