BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Harrie Lieverse (31)

Discussies waarop is gereageerd (30) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Dit is duidelijk een voorbeeld van een onjuiste materiaal toepassing. De zachthouten…"

Harrie Lieverse heeft 3 Dec 2012 gereageerd op Spocht veranda

23 16 Mrt 2014
Antwoord van Rob Assink

"Beste Richard, Afhankelijk van hoe ver je kennis gaat over duurzaam bouwen kan het z…"

Harrie Lieverse heeft 13 Nov 2012 gereageerd op Hoe vergroot ik effectief mijn kennis op het gebied van Passiefhuizen?

10 13 Nov 2012
Antwoord van Harrie Lieverse

"Er is mijns inziens maar een goede oplossing: slopen. Wellicht dat aannemer en metse…"

Harrie Lieverse heeft 3 Okt 2012 gereageerd op Metselwerk niet waterpas, wat te doen?

62 12 Okt 2012
Antwoord van Ron Reijnders

"Beste Gudule, Ook ik wil je adviseren om contact op te nemen met Remmers Bouwchemie.…"

Harrie Lieverse heeft 5 Sept 2012 gereageerd op vochtige muren in monumentaal pand (Frankrijk)

30 4 Nov 2012
Antwoord van ing. P.J. de Vries

"Beste Pieter Jan, Ik kan mij niet voorstellen dat deze woning alleen een "zomer" won…"

Harrie Lieverse heeft 19 Jul 2012 gereageerd op Wie heeft er meer ideeën voor een duurzaam / energie zuinige te bouwen woning? - RC 5

24 28 Aug 2013
Antwoord van Antti Hänninen

"Ja, jammer dat veel bouwers en huizenbezitters niet weten dat WRC niet behandeld en/…"

Harrie Lieverse heeft 9 Mei 2012 gereageerd op Wat is een geschikte manier om Western Red Cedar te behandelen en te verduurzamen?

30 17 Sept 2019
Antwoord van Ernst de Nobel

"Ja, ik ben het volledig eens met deze stelling. Verhoging van de maximum snelheid he…"

Harrie Lieverse heeft 1 Dec 2011 gereageerd op Verhoog de snelheid van verduurzaming in plaats van de maximum snelheid op snelwegen.

29 20 Dec 2011
Antwoord van Arno Wentink

"Beste René, Het zal je inmiddels wel duidelijk zijn dat de isolatiedikte weinig van…"

Harrie Lieverse heeft 28 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Beste Wim, Emissierechten worden via een beurs verhandeld. Kijk eens op de site www.…"

Harrie Lieverse heeft 15 Nov 2011 gereageerd op verkoop CO2 rechten

8 15 Nov 2011
Antwoord van Harrie Lieverse

"Daar het hier om zogenaamde "klus-huizen" gaat, neem ik aan dat het Rotterdam betref…"

Harrie Lieverse heeft 10 Nov 2011 gereageerd op Mag een gemeente de architect en het bouwbedrijf aanwijzen waarmee gewerkt moet worden?

14 11 Nov 2011
Antwoord van Fevzi Köstüre

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+