BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van toine wassing (20)

Discussies waarop is gereageerd (20) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"jeroen, misschien is een combinatie met vloerisolatie een oplossing. wij horen er go…"

toine wassing heeft 24 Jul 2012 gereageerd op Bestaat er een vloerbedekking die qua akoestiek goed samen gaat met vloerverwarming?

15 15 Feb 2013
Antwoord van Tom Voshol

"ik ben het met Richard eens. Discussie moet ook voor de andere lezers interessant bl…"

toine wassing heeft 14 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"levensduur van VIP is helaas beperkt, ongeacht of je nu aerogel of pyrogen kiezelzuu…"

toine wassing heeft 14 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Ik wil / durf de vergelijkingen wel aan. Richard : wij zijn daar al mee bezig met pr…"

toine wassing heeft 14 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"ik zie dat mijn beantwoording op het bericht van george gisteren schijnbaar niet is…"

toine wassing heeft 14 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

" "

toine wassing heeft 14 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

" "

toine wassing heeft 14 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

" "

toine wassing heeft 13 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Dag George,   ja, dat is aerogel. De laagste Lambdawaarden worden verkregen met VIP…"

toine wassing heeft 13 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"heren, er moet een duidelijk onderscheid gemaakt worden tussen de verschillende mate…"

toine wassing heeft 12 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+