BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Tom Voshol (49)

Discussies waarop is gereageerd (48) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Er is een aantal jaren geleden een aanschrijving geweest van het minesterie over dez…"

Tom Voshol heeft 5 Mrt 2013 gereageerd op Verroeste spouwankers bij appartementsgebouwen aan de kust. Broodje aap of serieus probleem?

12 7 Mrt 2013
Antwoord van Christiaan

"Net toegepast van Desso met een rubber rug. Het is dikker en geeft warmte minder goe…"

Tom Voshol heeft 15 Feb 2013 gereageerd op Bestaat er een vloerbedekking die qua akoestiek goed samen gaat met vloerverwarming?

15 15 Feb 2013
Antwoord van Tom Voshol

"Beste Willem,   Een kleine nuance als je me toestaat. Waarom sloop van bestaande huu…"

Tom Voshol heeft 13 Feb 2013 gereageerd op Sociale huursector op lange termijn niet houdbaar.

3 13 Feb 2013
Antwoord van Tom Voshol

"De sociale huursector is van huis uit, sinds de oorlog een zwaar gesubsidieerde sect…"

Tom Voshol heeft 13 Feb 2013 gereageerd op Sociale huursector op lange termijn niet houdbaar.

3 13 Feb 2013
Antwoord van Tom Voshol

"Een dak uit 1973 met een dergelijke opbouw kan niet veel soeps meer zijn. Onder de s…"

Tom Voshol heeft 11 Feb 2013 gereageerd op Een lastig geval inzake na-isolatie, wie heeft de gouden tip?

14 18 Feb 2013
Antwoord van Joost Stemkens

"Het commentaar van Joost is helemaal juist. Zo eenvoudig is het op te lossen. Geen g…"

Tom Voshol heeft 14 Dec 2012 gereageerd op De bouw moet geduld hebben van Vadertje Staat.

24 4 Mei 2013
Antwoord van Jelke Boonstra

"Beste Harrie, Ik ken niet al deze publicaties, maar mijn Duitse collega's praten hie…"

Tom Voshol heeft 14 Dec 2012 gereageerd op De bouw moet geduld hebben van Vadertje Staat.

24 4 Mei 2013
Antwoord van Jelke Boonstra

" "

Tom Voshol heeft 14 Dec 2012 gereageerd op De bouw moet geduld hebben van Vadertje Staat.

24 4 Mei 2013
Antwoord van Jelke Boonstra

"  Vadertje staat heeft de problemen veroorzaakt, laat vadertje staat ze nu ook maar…"

Tom Voshol heeft 14 Dec 2012 gereageerd op De bouw moet geduld hebben van Vadertje Staat.

24 4 Mei 2013
Antwoord van Jelke Boonstra

"Volgens mij heb je het anwtoord op deze vraag zelf al gegeven. Ik neem aan dat de re…"

Tom Voshol heeft 5 Nov 2012 gereageerd op Bijgebouw vergunningsvrij bouwen of niet?

10 7 Nov 2012
Antwoord van René M. Verschuur

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+