BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Jeroen Bollen (37)

Discussies waarop is gereageerd (33) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Inmiddels zonder enige moeite de branche aanbevelingen gevonden. Dit zijn echter gee…"

Jeroen Bollen heeft 16 Feb 2020 gereageerd op Is de installateur verplicht kunststof leidingen van een CV ketel te beugelen?

7 19 Feb 2020
Antwoord van Zicht Bouwadvies; André Gruisen

""

Jeroen Bollen heeft 16 Feb 2020 gereageerd op Is de installateur verplicht kunststof leidingen van een CV ketel te beugelen?

7 19 Feb 2020
Antwoord van Zicht Bouwadvies; André Gruisen

"Sander, Ook dan slaapt de gemeente. De opstaphoogte mag maximaal 210 mm zijn zonder…"

Jeroen Bollen heeft 2 Dec 2019 gereageerd op Hoe hoog mag een opstap van een badkamervloer zijn ten opzichte van dekvloer en overloop?

9 2 Dec 2019
Antwoord van Jeroen Bollen

"De (hoofd)aannemer heeft sowieso de verplichting ervoor te zorgen dat het werk voldo…"

Jeroen Bollen heeft 28 Nov 2019 gereageerd op Hoe hoog mag een opstap van een badkamervloer zijn ten opzichte van dekvloer en overloop?

9 2 Dec 2019
Antwoord van Jeroen Bollen

"Ja dat mag. De beruchte 20 mm eis uit artikel 4 lid 27 geldt alleen voor een niveauv…"

Jeroen Bollen heeft 28 Nov 2019 gereageerd op Hoe hoog mag een opstap van een badkamervloer zijn ten opzichte van dekvloer en overloop?

9 2 Dec 2019
Antwoord van Jeroen Bollen

"Ik vind de conclusie persoonlijk nogal kort door de bocht. De architect tekent inder…"

Jeroen Bollen heeft 25 Nov 2019 gereageerd op Hoe groot zijn de problemen met geveldragers en ondeugdelijk verankerd metselwerk in Nederland?

1 25 Nov 2019
Antwoord van Jeroen Bollen

"wanneer je alleen isolatie aanbrengt in de holle ruimte lijkt mij dat (zonder er aan…"

Jeroen Bollen heeft 12 Sept 2019 gereageerd op Advies gevraag om koudebrug bij overgang plat dak naar schuin dak aan te pakken.

10 16 Sept 2019
Antwoord van Sander

"De door Jeroen Boschma aangehaalde thoriumcentrales ben ik nog vergeten. Kernenergie…"

Jeroen Bollen heeft 28 Sept 2018 gereageerd op Hoe haalbaar is het energie akkoord?

5 28 Sept 2018
Antwoord van BoksEnergy

"Het is mijn stellige mening dat vooral de politiek debet is aan de verdeeldheid. De…"

Jeroen Bollen heeft 27 Sept 2018 gereageerd op Hoe haalbaar is het energie akkoord?

5 28 Sept 2018
Antwoord van BoksEnergy

"Ik volg je redenering dat de rietlaag dat extra gewicht geen goed zal doen, temeer d…"

Jeroen Bollen heeft 3 Sept 2018 gereageerd op Stuc op riet; renoveren 85 jaar oud plafond

7 4 Sept 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+