BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Mark Maas (26)

Discussies waarop is gereageerd (23) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Rob, Tekeningen blijven echt nog wel nodig op de bouw. Alles in BIM uitwerken…"

Mark Maas heeft 18 Apr 2012 gereageerd op Functioneert BIM? Onderzoek moet uitkomst geven op deze vraag.

7 18 Mei 2012
Antwoord van Harry Stolk

"Dat is een hele brede vraag die zich niet zomaar laat beantwoorden volgens mij. Het…"

Mark Maas heeft 17 Apr 2012 gereageerd op Functioneert BIM? Onderzoek moet uitkomst geven op deze vraag.

7 18 Mei 2012
Antwoord van Harry Stolk

"Beste Piet, Ik heb nog op mijn lijstje staan om je te bellen. Arnold heeft me gebeld…"

Mark Maas heeft 13 Mrt 2012 gereageerd op BIM en hoeveelhedenstaten.

8 26 Mrt 2012
Antwoord van Stefan Dezaire

"Boeiend onderwerp! Wil er zelf mee bezig samen met een calculatiebureau hier uit de…"

Mark Maas heeft 13 Mrt 2012 gereageerd op BIM en hoeveelhedenstaten.

8 26 Mrt 2012
Antwoord van Stefan Dezaire

"Beste Dennis, Bedankt voor je aanbod en als het aan mij ligt dan gaan we er zeker ge…"

Mark Maas heeft 1 Feb 2012 gereageerd op Hoe krijg je een duurzaam ontwerp geslaagd, en welke rol speelt groen hierin?

29 10 Feb 2012
Antwoord van Manon Nederpel

"Dat waterstof verhaal klinkt hoopvol. Wat er er nu van begrijp gaat er nog teveel en…"

Mark Maas heeft 1 Feb 2012 gereageerd op Hoe krijg je een duurzaam ontwerp geslaagd, en welke rol speelt groen hierin?

29 10 Feb 2012
Antwoord van Manon Nederpel

"Het groendag geeft zelfs een beetje verkoeling waardoor de PV cellen alleen maar bet…"

Mark Maas heeft 31 Jan 2012 gereageerd op Hoe krijg je een duurzaam ontwerp geslaagd, en welke rol speelt groen hierin?

29 10 Feb 2012
Antwoord van Manon Nederpel

"Ik geloof dat ik jouw reactie maar even uitprint en mee neem naar de eerst volgende…"

Mark Maas heeft 30 Jan 2012 gereageerd op Hoe krijg je een duurzaam ontwerp geslaagd, en welke rol speelt groen hierin?

29 10 Feb 2012
Antwoord van Manon Nederpel

"Kom maar op met die cultuurshock! Ik snap de trias energetica maar krijg het er ook…"

Mark Maas heeft 30 Jan 2012 gereageerd op Hoe krijg je een duurzaam ontwerp geslaagd, en welke rol speelt groen hierin?

29 10 Feb 2012
Antwoord van Manon Nederpel

"Dit is een heel boeiend onderwerp. Is het een idee om dit eens voor te leggen bij ee…"

Mark Maas heeft 8 Sept 2010 gereageerd op Behoefte peiling

7 21 Sept 2010
Antwoord van Marijke van Loon

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+