BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Esteban van Zeijl (28)

Discussies waarop is gereageerd (26) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Heren, Gezien de raakvlakken met de discussie die ik eerder zelf startte, meld ik me…"

Esteban van Zeijl heeft 11 Apr 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Hierover lopen al twee discussies, waar ik je graag naar link omdat deze veel inform…"

Esteban van Zeijl heeft 12 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Beste mensen, Dank voor de discussie en alle informatie die hieruit voort komt. Ik l…"

Esteban van Zeijl heeft 28 Feb 2012 gereageerd op Dunne gelaagde isolatie VS Tonzon, wat werkt?

29 3 Sept 2018
Antwoord van George Balsing

"Beste Geert, Movares ontwikkelde koud gebogen glas, waarin ook PV-cellen opgenomen k…"

Esteban van Zeijl heeft 16 Dec 2011 gereageerd op Transparante PV overkapping.

17 22 Dec 2011
Antwoord van andries laane

"Beste Wim, Volgens mij maak je met het 'volpurren' van nieuwe spouwen echt een beweg…"

Esteban van Zeijl heeft 21 Nov 2011 gereageerd op Hoe zijn de ervaringen met volgeschuimde spouwmuren?

42 22 Jun 2016
Antwoord van Frank Koster

"Beste Olivier, Ben het met je eens, duurzaamheid gaat te vaak over energie en afgele…"

Esteban van Zeijl heeft 7 Okt 2011 gereageerd op Meer energie in gezonde architectuur!

17 14 Okt 2011
Antwoord van jacques serle

"Beste Richard, Wij hebben thuis een soortgelijke oplossing, maar dan met een zandcem…"

Esteban van Zeijl heeft 14 Sept 2011 gereageerd op Waterdichte aansluiting h.s.b.-wand op monoliete vloer

20 16 Sept 2011
Antwoord van Barry van de Laar

"Beste Henk, Dank voor je aanbod, ik maak er graag gebruik van, en ga je mailen met w…"

Esteban van Zeijl heeft 30 Jun 2011 gereageerd op Op zoek naar praktijkvoorbeelden van energiebewuste renovatie.

17 27 Sept 2011
Antwoord van Rick Bomans

"@ Henk Schuring, klinkt als een interessante klus, Hetzelfde wil ik graag met mijn p…"

Esteban van Zeijl heeft 21 Jun 2011 gereageerd op Op zoek naar praktijkvoorbeelden van energiebewuste renovatie.

17 27 Sept 2011
Antwoord van Rick Bomans

"Casper, de genoemde alternatieven zijn allen goed. Persoonlijk heb ik goede ervaring…"

Esteban van Zeijl heeft 24 Mei 2011 gereageerd op Welke houtsoort te gebruiken voor open houten gevel die weinig onderhoud behoeft?

23 28 Mrt 2013
Antwoord van Tom Bartels

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+