BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Frank Koster (63)

Discussies waarop is gereageerd (63) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"TKE in Ede heeft daar een speciaal profiel voor waardoor er van enkelglas in metalen…"

Frank Koster heeft 12 Mrt 2014 gereageerd op Is het gebruiken van achterzetramen in een aluminium profiel in monumentaal pand een goed idee?

4 12 Mrt 2014
Antwoord van Herman Govaarts

"Organische variant van EPS schuim: BiofoamPearls. Dit materiaal is C2C gecertificeer…"

Frank Koster heeft 28 Mei 2013 gereageerd op Ik zoek nieuwe materialen voor uitvoeren van woningen met eco-isolatiematerialen. Wie helpt?

19 30 Mei 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"De buitengevel heeft waarschijnlijk een lagere warmteweerstand dan de vloer.Daarbij…"

Frank Koster heeft 2 Apr 2013 gereageerd op Koude aan de vloer en temperatuurverschil vloer vs ooghoogte. Hoe kan dit en hoe op te lossen?

15 17 Apr 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"Een goede mogelijkheid is nog aan de buitenzijde tussen de pannen en het dakbeschot…"

Frank Koster heeft 12 Feb 2013 gereageerd op Een lastig geval inzake na-isolatie, wie heeft de gouden tip?

14 18 Feb 2013
Antwoord van Joost Stemkens

"Een houten vloer is een kritische constructie. Een houten vloerconstructie moet aan…"

Frank Koster heeft 22 Nov 2012 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Neen, deze zijn er niet. De temperatuur die aan de buitenzijde zichtbaar is hangt va…"

Frank Koster heeft 20 Nov 2012 gereageerd op Welke temperatuur afwijkingen in een gevel zijn acceptabel?

4 20 Nov 2012
Antwoord van pieter hennipman

"Precies die volgorde. Dat is de volgorde die het hoogste rendement geeft per euro."

Frank Koster heeft 13 Jul 2012 gereageerd op Duurzaam en energiezuinig maken van de bestaande bouw, waar begin je?

22 8 Mrt 2013
Antwoord van Richard Kindermann

"Bij deze, de verklaring van de belastingdienst. http://www.belastingdienst.nl/wps/w…"

Frank Koster heeft 22 Jun 2012 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"Bij deze, de verklaring van de belastingdienst. http://www.belastingdienst.nl/wps/w…"

Frank Koster heeft 22 Jun 2012 gereageerd op vloerisolatie per 1/4 2012 omhoog met 40%, ook voor bestaande woningen?

52 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"@Roelofsen Het ligt iets gecompliceerder naar mijn idee. Met vloerisolatie kan ik m…"

Frank Koster heeft 10 Jun 2012 gereageerd op vloerisolatie per 1/4 2012 omhoog met 40%, ook voor bestaande woningen?

52 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+