BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Frank Koster (63)

Discussies waarop is gereageerd (63) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Dag Edwin,   Vind ik prima!   Groet Frank"

Frank Koster heeft 20 Jul 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"Dag Edwin, Pur isolatie spuiten doen wij binnen onze organisatie al sinds begin jare…"

Frank Koster heeft 20 Jul 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"Interessante bijlage!   Klopt alleen die 6% BTW regeling niet, zoals door u is omsch…"

Frank Koster heeft 12 Jul 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"Geachte heer Schiphof,   Het lijk er idd op dat deze gevel is nageïsoleerd.Het zou t…"

Frank Koster heeft 12 Jul 2011 gereageerd op Eigenaardige verwering van Kalkzandsteen

9 13 Jul 2011
Antwoord van André van Laar

"Goede opmerkingen van Edwin Kolkman!   Isolatie werken staan en vallen ook bij de kw…"

Frank Koster heeft 12 Jul 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"Geachte heer Willemsen, Bovenstaande beweringen bevreemden mij nogal! Dit heb ik nog…"

Frank Koster heeft 7 Jul 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"Geachte heer Kranenbarg,   Spouwmuurisolatie wordt op een niet deugdelijke manier aa…"

Frank Koster heeft 4 Jul 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"De Bodemafsluiting is bij alle kruipruimte/vloerisolatie systemen een zeer belangrij…"

Frank Koster heeft 4 Jul 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"Geachte heer Willemsen, Ik moet toch wel e.e.a. aan uw conclusies en aannames weerle…"

Frank Koster heeft 30 Jun 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"Heren,   De isolatiewaarde van ieder systeem is sterk afhankelijk van de dikte van h…"

Frank Koster heeft 29 Jun 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+