BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Taco van den Broek (29)

Discussies waarop is gereageerd (29) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Roeland, Duurzaamheid van bouwwerken gaat verder dan alleen energie-prestatie.…"

Taco van den Broek heeft 7 Mei 2012 gereageerd op EPA, Breeam, Greenkey, Ecolabel... Welke maatregelen passen bij welke branche?

11 12 Mei 2012
Antwoord van jacques serle

"Beste Maarten, Het voordeel van normen is dat je met z'n alleen bepaalde methodiek h…"

Taco van den Broek heeft 4 Mei 2012 gereageerd op EPA, Breeam, Greenkey, Ecolabel... Welke maatregelen passen bij welke branche?

11 12 Mei 2012
Antwoord van jacques serle

"Hier lopen 2 vragen door elkaar, te weten: 1 Hoe duurzaam is het bouwwerk dat ik geb…"

Taco van den Broek heeft 3 Mei 2012 gereageerd op EPA, Breeam, Greenkey, Ecolabel... Welke maatregelen passen bij welke branche?

11 12 Mei 2012
Antwoord van jacques serle

"Even een hele korte nuancering op recyclen van aluminium: as je aluminium recycled i…"

Taco van den Broek heeft 16 Mrt 2012 gereageerd op Dilemma : kozijnen van hout of aluminium in een kantoor gebouw, wat heeft de voorkeur binnen BREAAM-NL?

24 18 Mrt 2012
Antwoord van jacques serle

"Als ik zo'n vraag zie dan krijg ik altijd een onbestemd gevoel, omdat: - is bouwwerk…"

Taco van den Broek heeft 14 Jan 2012 gereageerd op Dilemma : kozijnen van hout of aluminium in een kantoor gebouw, wat heeft de voorkeur binnen BREAAM-NL?

24 18 Mrt 2012
Antwoord van jacques serle

"Beste Cuno, Voor duurzaamheid van bouwwerken komt er een hele set normen aan van CEN…"

Taco van den Broek heeft 18 Nov 2011 gereageerd op Wie helpt mee met criteria voor Ecolabel Duurzaam Inkopen?

11 14 Dec 2012
Antwoord van Boudewijn Piscaer

"Ter aanvulling op de eerdere berichten over normen. NEN is samen met vertegenwoordig…"

Taco van den Broek heeft 15 Nov 2011 gereageerd op Vraag over plafond in een zwembad.

22 14 Dec 2011
Antwoord van Joris

"Het bouwbesluit stelt hieraan eisen. De zoekterm is dan" voorzienignen voor rookafvo…"

Taco van den Broek heeft 1 Nov 2011 gereageerd op Rookgasafvoeren

4 1 Nov 2011
Antwoord van dolf wissmann

"De stelling klopt op zich, maar dit gedrag zit heel diep in de mens. Willen we niet…"

Taco van den Broek heeft 8 Apr 2011 gereageerd op If you pay peanuts you will get monkeys.

19 12 Apr 2011
Antwoord van Onno Brasser

"Wat ik keer op keer bemerk is een zekere angst om de bestaande vertrouwde pakketten…"

Taco van den Broek heeft 7 Feb 2011 gereageerd op Hoe duurzaam vindt u de huidige duurzaamheidslabels eigenlijk?

10 7 Feb 2011
Antwoord van Taco van den Broek

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+