BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Andre Letsch (185)

Discussies waarop is gereageerd (65) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Michaël De Vos, architect: " Ik heb Han Joost…"

Andre Letsch heeft 3 Dec 2009 gereageerd op De mening van Bouwfonds: energiebesparing is niet sexy. En wat vindt u?

15 8 Dec 2009
Antwoord van Michel Eek

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Richard Bruijne, eigenaar Prevent Care Woonbio…"

Andre Letsch heeft 3 Dec 2009 gereageerd op Duurzaam bouwen start bij de architect?

30 31 Jan 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Reactie via BouwProfs op linkedin van Gerben van Dijk, projectmanager SBR: " Kijk o…"

Andre Letsch heeft 3 Dec 2009 gereageerd op De WABO komt eraan, wat betekent dit voor u?

1 3 Dec 2009
Antwoord van Andre Letsch

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Rob Velthuis, Architect bij Morsink Architecte…"

Andre Letsch heeft 3 Dec 2009 gereageerd op Ik kreeg vandaag de vraag of ik al volgens het BIM systeem werkte...

11 3 Dec 2009
Antwoord van Andre Letsch

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Mark Maas, bouwkundig tekenbureau MARKING: "…"

Andre Letsch heeft 3 Dec 2009 gereageerd op Ik kreeg vandaag de vraag of ik al volgens het BIM systeem werkte...

11 3 Dec 2009
Antwoord van Andre Letsch

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Michaël De Vos, architect directie-architect,…"

Andre Letsch heeft 3 Dec 2009 gereageerd op Welke aanpak werkt om het toenemend aantal gezondsheidsklachten bij bouwvakkers tegen te gaan?

2 14 Dec 2009
Antwoord van Carlo Berendsen

"Reactie via BouwProfs op Linkedin door Mark van Gennip, Planeconoom Gemeente Tilburg…"

Andre Letsch heeft 30 Nov 2009 gereageerd op Archeologie in de ruimtelijke ordening: hoe gaat u er mee om?

6 8 Dec 2009
Antwoord van Michel Eek

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Rogier van Heijnsbergen RMT, eigenaar Haags In…"

Andre Letsch heeft 29 Nov 2009 gereageerd op Nederland heeft te veel makelaars. EENS of ONEENS

18 12 Feb 2010
Antwoord van Marco Boersma

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Hubert Sistermans, eigenaar S.I.S. bv: " Ja!…"

Andre Letsch heeft 29 Nov 2009 gereageerd op Nederland heeft te veel makelaars. EENS of ONEENS

18 12 Feb 2010
Antwoord van Marco Boersma

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Leon Elshof, Accountmanager Cost & Control…"

Andre Letsch heeft 29 Nov 2009 gereageerd op Nederland heeft te veel makelaars. EENS of ONEENS

18 12 Feb 2010
Antwoord van Marco Boersma

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+