BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Andre Letsch (185)

Discussies waarop is gereageerd (65) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Harry Pape, Archaeological Consultant ArcheoLo…"

Andre Letsch heeft 29 Nov 2009 gereageerd op Archeologie in de ruimtelijke ordening: hoe gaat u er mee om?

6 8 Dec 2009
Antwoord van Michel Eek

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Lex Meuldijk, Commercieel Directeur Ursem Bouw…"

Andre Letsch heeft 29 Nov 2009 gereageerd op BouwProfs Rondvraag: Het moet mogelijk worden aannemers die nalaten brandveilig te bouwen, te straffen met een gevangenisstraf.

17 24 Dec 2009
Antwoord van Taco van den Broek

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Michaël De Vos, architect: " Er is geen excuu…"

Andre Letsch heeft 29 Nov 2009 gereageerd op BouwProfs Rondvraag: Het moet mogelijk worden aannemers die nalaten brandveilig te bouwen, te straffen met een gevangenisstraf.

17 24 Dec 2009
Antwoord van Taco van den Broek

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Jos Lichtenberg, voorzitter stichting slimbouw…"

Andre Letsch heeft 29 Nov 2009 gereageerd op BouwProfs Rondvraag: Het moet mogelijk worden aannemers die nalaten brandveilig te bouwen, te straffen met een gevangenisstraf.

17 24 Dec 2009
Antwoord van Taco van den Broek

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Rogier Snoek, eigenaar RMWONEN nvm makelaars k…"

Andre Letsch heeft 26 Nov 2009 gereageerd op Nederland heeft te veel makelaars. EENS of ONEENS

18 12 Feb 2010
Antwoord van Marco Boersma

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Hans Lammerts, tekenaar / constructeur Royal H…"

Andre Letsch heeft 26 Nov 2009 gereageerd op Ik kreeg vandaag de vraag of ik al volgens het BIM systeem werkte...

11 3 Dec 2009
Antwoord van Andre Letsch

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Richard Muller, bouwkundig Ingenieur: "Ja en…"

Andre Letsch heeft 26 Nov 2009 gereageerd op Ik kreeg vandaag de vraag of ik al volgens het BIM systeem werkte...

11 3 Dec 2009
Antwoord van Andre Letsch

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Its van der Es, Senior Consultant Sustainable…"

Andre Letsch heeft 26 Nov 2009 gereageerd op Ik kreeg vandaag de vraag of ik al volgens het BIM systeem werkte...

11 3 Dec 2009
Antwoord van Andre Letsch

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Walrave Tuininga, Adviseur aanbestedingen bouw…"

Andre Letsch heeft 26 Nov 2009 gereageerd op Ik kreeg vandaag de vraag of ik al volgens het BIM systeem werkte...

11 3 Dec 2009
Antwoord van Andre Letsch

"Reactie via Linkedin van Rob Handgraaf, eigenaar Rob Handgraaf - Entreprise de batim…"

Andre Letsch heeft 12 Nov 2009 gereageerd op Trekt de nieuwe Postbus 51 campagne "Er valt meer uit je huis te halen dan je denkt" woningeigenaren over de streep om aan de slag te gaan met energiebesparende maatregelen?

8 21 Nov 2009
Antwoord van BouwProfs Redactie

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+