BouwProfs

De bouw online verbonden.

Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'beton' (20)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Betonnen trap gestort in het werk, welk bedrijf heeft hier ervaring mee?

Ik zoek een bedrijf dat ervaring heeft met het realiseren van een betonnen trap dat in het werk gestort wordt. Dit doe ik namens een klant…

Begonnen door BouwProfs Redactie

2 25 Sept 2014
Antwoord van Rene van Olphen

Wie komt er bij ons meebouwen aan prefab betonnen weegbruggen?

Vanwege een pensioenganger zoeken wij een nieuwe collega! Webotec, een onderdeel van Precia Molen (www.preciamolen.nl) heeft een productiel…

Begonnen door Bob Bles

0 9 Sept 2014

Zijn er wettelijke verplichtingen ten aanzien van het gebruik van folie onder betonvloeren?

Roel Winkel werkt bij HRB Projecten. In de BouwProfs Linkedin groep stelt Roel de volgende vraag: Folie onder een betonvloer is toch algeme…

Begonnen door BouwProfs Redactie

6 5 Sept 2014
Antwoord van jacques serle

Wie heeft ervaring met Thiocrete beton?

Henk Schoonbeek stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Wie heeft ervaring met Thiocrete beton en de vraag duurzaamheid?…

Begonnen door BouwProfs Redactie

5 13 Jan 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

Vraag over het strooien van metaalzand op vers beton.

Marcel Eekhout stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: We hebben bij een project metaalzand op beton van 2 maanden oud g…

Begonnen door BouwProfs Redactie

4 2 Jul 2013
Antwoord van Marcel eekhout

Zijn er betonsoorten waar mos goed op groeit?

Marcel Eekhout is landschapsarchitect bij Parklaan landschapsarchitecten. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Ik…

Begonnen door BouwProfs Redactie

14 23 Jun 2013
Antwoord van Marcel eekhout

Hoe verhouden traditionele materialen zoals beton zich ten opzichte van duurzaam bouwen?

  (bron: bouwenwonen.net) In België heeft de Universiteit van Louvain-la-Neuve onlangs de publicatie gepresenteerd genaamd Beton en Duurzaa…

Begonnen door Andre Letsch

21 4 Mrt 2013
Antwoord van jacques serle

Isoleren van een op zand gestorte betonvloer.

Een klant van mij wil een begane grond betonvloer op zand gaan storten en deze isoleren (dus zonder kruipruimte) omdat zijn woning uitgebre…

Begonnen door Marcel Haan

20 23 Nov 2012
Antwoord van Olthaar Ontwerpen

Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

Eric Beckman is eigenaar van een adviesbureau. In de BouwProfs Duurzaam Bouwen groep op Linkedin stelt Eric de volgende vraag:Ik heb een vr…

Begonnen door BouwProfs Redactie

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

Betonkennisdag: het geld ligt op straat

Donderdag ga ik naar de Betonkennisdag in de Fabrique in Maarssen. Het thema is: het geld ligt op straat. Met andere woorden als je maar go…

Begonnen door Ton van Beek

0 4 Jun 2012

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+