De bouw online verbonden.
Sorteren op:
| Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
|---|---|---|
Afvalstoffen herbruik een taak voor overheid of de gewone burger man/vrouw thuis?Afvalstoffen herbruik een taak voor de overheid of de gewone burger man/vrouw thuis? Begonnen door Ronald van der Kooij |
1 |
13 Mrt 2011 Antwoord van Ronald van der Kooij |
Welkom bij
BouwProfs
© 2026 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door