BouwProfs

De bouw online verbonden.

Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'isolatie' (71)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Vochtprobleem jaren 30 woning, hoe op te lossen?

Peter Spek van Bouwbedrijf Van de Boch stelt in de Linkedin groep van BouwProfs de volgende vraag: Wie heeft een goed advies voor het volge…

Begonnen door BouwProfs Redactie

4 5 Aug 2011
Antwoord van Ton Willemsen

PIR of Steenwol isolatie?

Niels Arendonk stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Wie kan mij helpen aan een vergelijking tussen PIR en Steenwol is…

Begonnen door BouwProfs Redactie

7 16 Jun 2011
Antwoord van Richard de la Roy

Verbeteren geluidisolatie tussen ruimten, oplossing zoeken in de wand of het plafond?

Denis Scholten stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag:   De geluidsoverdracht tussen kantoorruimten is te hoog. Situatie…

Begonnen door Michel Eek

9 9 Mrt 2011
Antwoord van Aldrik Bakker

Vloerverwarming in uitbreiding wel of niet op vloerisolatie?

  Robert Schröer heeft op BouwProfs de volgende vraag gesteld:   Aan de achterzijde van de woonkamer een bestaande uitbreiding met vocht p…

Begonnen door Michel Eek

0 9 Feb 2011

Ik ben op zoek naar 3 laags isolatieglas, brandvertragend.

Rinus Haarman is projectbegeleider bij ITS Raalte. Rinus heeft de volgende vraag: Ik ben op zoek naar 3 laags brandvertragend isolatie gla…

Begonnen door BouwProfs Redactie

11 9 Feb 2011
Antwoord van Michel van Rijswijck

Vraag over na-isolatie betonvloer.

Raymond Mos is bouwkundig adviseur bij Het Gebouw Advies en Ontwerp. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Ik ben…

Begonnen door Andre Letsch

14 11 Jan 2011
Antwoord van Beate Bouwman

Vraag over superisolatie, voor- en nadelen?

Vraag gesteld op BouwProfs op Linkedin door Nick Sluijter, partner bij dubo.nu:   " Al enige tijd is er van Aspen het product Spaceloft op…

Begonnen door BouwProfs Redactie

11 12 Dec 2010
Antwoord van Matthias de Vries

Milieu probleem bij veestapel (geurprobleem) Is het een oplossing door gebruik te maken van een filtersysteem met isolerend steenwol (Rockwool) ?

Er is een verhoogde uitstoot van verschillende schadelijke stoffen bekend (voornamelijk ammonia /NH3) bij veestapels, slachthuizen etc.   D…

Begonnen door S. Deinum

4 13 Okt 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

Energiezuinige woning verplichten (?)

(Bron: energysquare.nl)   Huizenbezitters zien meer brood in een keuken voor waardevermeerdering dan in isolatiemaatregelen. Dat schrijft M…

Begonnen door Andre Letsch

18 12 Jun 2010
Antwoord van Michel Eek

Wanneer gaan aannemers / projectontwikkelaars inzien dat geluidsisolatie een vak apart is ?

  Discussie gestart via BouwProfs op Linkedin door Lucas Keizer, directeur KGI Groep:   " Huurders zijn minder tevreden over hun woning da…

Begonnen door BouwProfs Redactie

1 9 Feb 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+