BouwProfs

De bouw online verbonden.

Bedrijf gezocht dat een gevlinderde betonnen afwerkvloer kan maken voor luxe villa.

Hanno van Veldhuizen is eigenaar van bouwbedrijf Valleibouw. Hanno is op zoek naar een partij die voor hem een gevlinderde betonnen afwerkvloer kan maken in een luxe Villa.

Heb je interesse of ken je een goed bedrijf dat Hanno kan helpen? Neem contact met hem op op geef een reactie via deze discussie.

Weergaven: 2975

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Beste Hanno, ik heb een 1 mans vloerenbderijf die dit regelmatig voor ons doet. Ik geef je zijn tel. nummer:

Frans van der Linden, 06 513 892 21 hij maakt deze vloeren ook op kleur. Wij zijn erg tevreden over hem. Hij maakt ook goede vlakke cementdekvloeren, ook kleine klussen. Groet Peter

Hanno,

 

Loos betonvloeren in Obdam 0226-453025

Beste Hanno,

Ik zou je Frans Godee van harte aanbevelen. Heeft voor mij prive diverse zaken uitgevoerd. Echt maatwerk en ouderwets (in de goede zin van het woord) vakmanschap.

http://www.fgodeevloeren.nl/index.htm

Hallo Hanno,

Als het gaat om een monoliet afgewerkte vloer of zogenaamd "woonbeton" kan ik je wel verder helpen. Het proces gaat namelijk verder dan alleen storten en vlinderen. Je kan mij bellen 0592-315715

Hallo Hanno,

 

Wellicht kan BT-CO uit Nederhemert iets voor je betekenen, ze hebben diverse referenties op hun website staan (http://www.bt-co.nl).

 

Groet, Rob

 

Hallo Hanno, zou een microcement of microbetonvloer voor jullie project geen uitkomst bieden?

microcement vloeren vergen uiteindelijk veel minder onderhoud en zijn in vrijwel elke kleur te maken.

Mits de ondervloer droog genoeg is, is een microcement vloer in 4 dagen klaar, van heel sobere beton uitstraling tot sterk gemarmerd.

Een afgewerkte betonvloer blijft om afwerking vragen, in de meeste gevallen zijn de opdrachtgevers (klanten) die jullie en wij hebben niet gecharmeerd van veel onderhoud.

kijk ook eens op DecoCement-pro of Decocement

Bijlagen:

Hanno, een vloer in een woning kun je nooit echt vlinderen, alle randen en hoeken zijn onbereikbaar of dienen met klein materieel bijgewerkt te worden wat zorgt voor een afwijkende oppervlakte aan de randen. Teleurstelling bij opdrachtgever gegarandeerd. Verder zal een gevlinderde vloer zonder topcoating blijven stoffen. Het idee is leuk maar de definitie van je product moet anders. 

@Stan Dat van die randen is waar, maar afhankelijk van de uitvoering zijn daar oplossingen voor. Een topcoating is niet nodig, daar zijn ook andere oplossingen voor.

Kijk eens naar www.eternoterrazzo.nl

Wat komt er op de vloer? Of is het de bedoeling de beton als afwerking te zien?

Hallo allemaal, ik zie al jullie reactie's voorbijkomen en vind het leuk om al die reactie's te lezen.

Wij leggen meerdere woonbetonvloeren en ik weet dat heel veel van deze problemen die hier worden opgesomd kunnen ontstaan als het werk niet goed gebeurd.

Daartegenover staat dat, als het wel goed gebeurd, je een vloer krijgt die super makkelijk is schoon te houden en na impregneren niet meer vlekt.

Als ik lees over hoeken en kanten die niet strak liggen kan ik met een gerust hart zeggen dat dit echt niet hoeft te gebeuren als je er de tijd voor neemt.

Stoffige woonbetonvloeren zijn allang verleden tijd.

verder kunnen wij diverse kleuren aanbrengen die het beste passen bij uw interieur. Een echte woonbetonvloer is sterk en slijtvast die je nooit zult verslijten.

Een ding is wel erg belangrijk dat je meubels met wieltjes, zoals burostoelen, uitvoerd met rubbere wielen omdat die heel veel op dezelfde plaats rijden. Dat, in combinatie met zand onder de schoenen, word net schuurpapier.

bezoek onze website voor meer informatie www.beton-vloer.nl

 

Beste Hanno,

Voor Verkadebeton uit Monster (westland)  is dit een peuleschil.

Zie de website http://www.verkadebeton.nl/index.php Succes

Willem Kester
KesterCiviel IJsselmeer 10 2673 XA Naaldwijk Tel. 0174 625044 Mob. 06 38938695

Antwoorden op discussie

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+