BouwProfs

De bouw online verbonden.

Vloeistofdichte afwerking gezocht voor zc-dekvloer in een garage.

Raymond Mos is in de BouwProfs groep op Linkedin op zoek naar het volgende:

Ik ben op zoek naar een vloeistofdichte afwerking voor een zc-dekvloer in een garage. Deels is er een oude gladde dekvloer aanwezig en er is een deel waar een egalisatiemortel werd gelegd op zc-dekvloer.

Welke bedrijf (Twente) houdt zich bezig met deze materie? Een industriële vloer schiet zijn doel voorbij.

Weergaven: 906

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

KEIM heeft een relatief nieuw produkt; KEIM CONCRETON_LS,.... wellicht dat dat wat is?

Hallo Raymond,

 

Goed bedrijf is de volgende link:   http://www.bouwtech.eu/

 

Succes met de vloer.

 

Beste Raymond,

Omdat een industriele vloer zijn doel voorbij schiet, heb ik het vermoeden dat ook de prijs een rol speelt.

Een mogelijke oplossing zou dan een keramische vloer kunnen zijn (Porcelanato tegels) die met een epoxy wordt ingewassen. Ligt een beetje aan de intensiteit van het gebruik van de vloer.

Indien gewenst zou ik je hierover meer kunnen informeren cq offerte kunnen maken.

M.vr.gr.

Carlo Berendsen

 

Raymond,

Hiervoor hebben ze Oxan olie (van Jotun) uitgevonden.

Oxan olie ( ook in kleur te verkrijgen ) is inderdaad al vele jaren het product om als afwerklaag te gebruiken. en met name geschikt voor droge vloeren.  alternatief kan zijn een wat duurdere betoncoating. deze kan dan b.v ook tegen vocht en pekel.

Succes 

Probeer Habovo/Nicon vloeren (IJsselmuiden) eens: http://www.habovo.nl/nicon_vloeren/21/over_ons.html

Waarschijnlijk zul je voor een kunststof gietvloer gaan, eisen ten aanzien van verkleuring, mechanische en chemische belasting zullen het feitelijke productadvies beïnvloeden.

Oxan Olie is een mooie stofbinder, maar kan niet een vloeistofdichte vloerafwerking garanderen, zeker niet conform geldende regelgeving.
 
Yde Huizinga zei:

Raymond,

Hiervoor hebben ze Oxan olie (van Jotun) uitgevonden.

Antwoorden op discussie

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+