BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Siemen Veenstra (11)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Dag Eddie,   Ik heb zelf goede ervaring in mijn eigen woning met de firma Bouwtech u…"

Siemen Veenstra heeft 12 Dec 2011 gereageerd op Wat zit er een kwaliteitsverschil in gietvloeren, wie helpt?

33 22 Jan 2013
Antwoord van peet van wijk

"  Als adviseur op het gebied van bodemenergiesystemen heb ik onlangs mijn eigen woni…"

Siemen Veenstra heeft 5 Okt 2011 gereageerd op Bouwval in Arnhem moet uitgroeien tot het voorbeeld van duurzaam renoveren en inrichten.

22 24 Okt 2011
Antwoord van jacques serle

"  Geo Elements ontwerpt bodemenergiesystemen voor zowel particuliere als professioen…"

Siemen Veenstra heeft 11 Mrt 2011 gereageerd op Welk bedrijf kan een aardwarmtepomp installatie leveren voor part. nieuwbouwwoning? (niet projectmatig)

10 11 Mrt 2011
Antwoord van Siemen Veenstra

"ik bedoel dus minimale aanvoertemperaturen.   Siemen"

Siemen Veenstra heeft 11 Feb 2011 gereageerd op Gezocht : verwarmings afgiftesystemen met watertemperatuur < 30°C

2 23 Feb 2011
Antwoord van Hans Rutte

"Iedereen wil duurzaam maar uiteindelijk draait het in 99% van de gevallen om de vraa…"

Siemen Veenstra heeft 21 Jan 2011 gereageerd op Duurzaamheid gevat in getallen.

13 26 Jan 2011
Antwoord van jacques serle

"Het is zeker goed te doen om de meeste getallen uit te rekenen. Geo Elements is gesp…"

Siemen Veenstra heeft 21 Jan 2011 gereageerd op Duurzaamheid gevat in getallen.

13 26 Jan 2011
Antwoord van jacques serle

"Geachte heer Muller, Aardwarmtekorven kunnen een alternatief zijn voor verticale bo…"

Siemen Veenstra heeft 22 Feb 2010 gereageerd op Wie heeft er ervaring met aardwarmtekorven?

2 22 Feb 2010
Antwoord van Siemen Veenstra

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+