BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van jacques serle (315)

Discussies waarop is gereageerd (312) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"`K gebruik een veiligheidstransformator 50 Volt gelijkstroom is nog veilig volgens d…"

jacques serle heeft gisteren gereageerd op Moet er een verplichte veiligheids APK komen voor woningen?

12 gisteren
Antwoord van jacques serle

"Na het stopcontact is nagenoeg alles legaal. Als er maar geen onbevoegden gevaar kun…"

jacques serle heeft op woensdag gereageerd op Moet er een verplichte veiligheids APK komen voor woningen?

12 gisteren

"Remko Zuidema Antw : Naar mijn idee ligt slapeloosheid niet aan electriciteit. Op CB…"

jacques serle heeft op woensdag gereageerd op Moet er een verplichte veiligheids APK komen voor woningen?

12 gisteren

"test"

12 gisteren

"Veiligheid in het algemeen is wel belangrijk. Het is niet om onze Nederlandssprekend…"

jacques serle heeft 14 Jul gereageerd op Moet er een verplichte veiligheids APK komen voor woningen?

12 gisteren

"Zonder ergens reclame voor te maken. Want ik heb geen belang hierin. Er zijn filmpje…"

jacques serle heeft 2 Jul gereageerd op Variant op ventilatiesysteem, Welke haken en ogen zijn er?

22 3 Jul
Antwoord van BouwProfs Redactie

"De linken met de lucht-grond-buis heb ik bezocht.Het ziet eruit als een nog niet eer…"

jacques serle heeft 2 Jul gereageerd op Variant op ventilatiesysteem, Welke haken en ogen zijn er?

22 3 Jul

"De lucht inlaat met grote roosters en fijn gaas dat geeft geen tocht.Enkele vierkant…"

jacques serle heeft 1 Jul gereageerd op Variant op ventilatiesysteem, Welke haken en ogen zijn er?

22 3 Jul

"Een groter dak nemen.Bij voldoende overstek, overkragen worden de onderliggende mure…"

jacques serle heeft 22 Okt 2016 gereageerd op Hoe isoleer je het beste een hellend dak?

22 12 Nov 2016

"  Ik baal als een stier van al die natuurlijke isolatiematerialen.ik vond een miljoe…"

jacques serle heeft 21 Okt 2016 gereageerd op Hoe isoleer je het beste een hellend dak?

22 12 Nov 2016

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2017   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+