BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van jacques serle (321)

Discussies waarop is gereageerd (316) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Uit het verleden weet ik ook dat er nu nog handige middelen zijn om in een dunne laa…"

jacques serle heeft 4 Feb 2020 gereageerd op Wat kunnen de gevolgen zijn van het plaatsen van triple glas in bestaande houten kozijnen?

8 4 Mei 2020
Antwoord van Aldrik Bakker

"Met de volgende zinsneden ben ik het volledig eens. Volgens Van de Sluijs is het (de…"

jacques serle heeft 22 Nov 2019 gereageerd op Nieuw ventilatieconcept maakt ventilatie met WTW zonder toevoerkanalen mogelijk.

2 22 Nov 2019
Antwoord van jacques serle

"Het lijkt me ook nuttig als mensen in een vervuilende omgeving wonen,dat die mensen…"

jacques serle heeft 22 Nov 2019 gereageerd op Nieuw ventilatieconcept maakt ventilatie met WTW zonder toevoerkanalen mogelijk.

2 22 Nov 2019
Antwoord van jacques serle

""

jacques serle heeft 21 Nov 2019 gereageerd op Van 130 naar 100 toont aan dat de bouw wellicht toch niet zo'n grote stikstof veroorzaker is.

12 21 Nov 2019
Antwoord van Ron Reijnders

"Dat de politiek zich bezig houd met `gedraai` is me niet vreemd.Al het gepraat lijkt…"

jacques serle heeft 17 Nov 2019 gereageerd op Van 130 naar 100 toont aan dat de bouw wellicht toch niet zo'n grote stikstof veroorzaker is.

12 21 Nov 2019
Antwoord van Ron Reijnders

"Als de verhuurder eigenaar is wel. Een algemeen bezwaar is vaak te horen als het ove…"

jacques serle heeft 15 Sept 2019 gereageerd op Is commerciële verhuur van parkeerplaatsen toegestaan als het bestemmingsplan enkelbestemming tuin erf heeft?

2 21 Sept 2019
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Kunsthars er overheen lijkt me..Er zijn wel Commerciële toezichthouders met databank…"

jacques serle heeft 2 Mrt 2018 gereageerd op Schade aan terras of aan dak?

11 2 Mrt 2018
Antwoord van Michaël de Vos

" "

jacques serle heeft 18 Nov 2017 gereageerd op Hoe staat het gesteld met de brandveiligheid binnen groene woontorens?

5 16 Dec 2017
Antwoord van Richard Muller

"`K gebruik een veiligheidstransformator 50 Volt gelijkstroom is nog veilig volgens d…"

jacques serle heeft 20 Jul 2017 gereageerd op Moet er een verplichte veiligheids APK komen voor woningen?

18 22 Jul 2017
Antwoord van Remko Zuidema

"Na het stopcontact is nagenoeg alles legaal. Als er maar geen onbevoegden gevaar kun…"

jacques serle heeft 19 Jul 2017 gereageerd op Moet er een verplichte veiligheids APK komen voor woningen?

18 22 Jul 2017
Antwoord van Remko Zuidema

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+