BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Vincent van Bruggen (31)

Discussies waarop is gereageerd (31) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"@Toon Je kunt moeilijk ontkennen dat de grachtengordel van baksteen gemaakt is....…"

Vincent van Bruggen heeft 28 Jan 2014 gereageerd op Vind jij baksteen ook het meest duurzame gevelproduct?

12 31 Jan 2014
Antwoord van Wouter Klijn

"Als je van baksteen een gebouw maakt waarin de mensen na 20 jaar niet dood gevonden…"

Vincent van Bruggen heeft 28 Jan 2014 gereageerd op Vind jij baksteen ook het meest duurzame gevelproduct?

12 31 Jan 2014
Antwoord van Wouter Klijn

"In de hierarchie is een verblijfsruimte de pruim, het verblijfsgebied de tak en de w…"

Vincent van Bruggen heeft 15 Jan 2014 gereageerd op Waarom is er een verschil in ventilatienormen binnen woningbouw?

8 18 Jan 2014
Antwoord van George K.I. Ang

"@Martin   Leuke naam Peperino, lijkt op peperkoek, en dat is nu bijna precies wat he…"

Vincent van Bruggen heeft 20 Nov 2013 gereageerd op Betonsteen of toch iets anders?

19 20 Nov 2013
Antwoord van philip sanders

"Na de sanering hebben wij ook schelpen laten spuiten onder de vloer, het is er sinds…"

Vincent van Bruggen heeft 13 Sept 2013 gereageerd op Wie heeft ervaringskennis tav het bestrijden van schimmel in begane grond vloeren?

11 13 Sept 2013
Antwoord van Vincent van Bruggen

"De huiszwam is al twee keer mijn huisgenoot geweest, vandaar :-)"

Vincent van Bruggen heeft 12 Sept 2013 gereageerd op Wie heeft ervaringskennis tav het bestrijden van schimmel in begane grond vloeren?

11 13 Sept 2013
Antwoord van Vincent van Bruggen

"Ik weet het niet hoor, iedereen is het redelijk eens over de condities dat er geen z…"

Vincent van Bruggen heeft 12 Sept 2013 gereageerd op Wie heeft ervaringskennis tav het bestrijden van schimmel in begane grond vloeren?

11 13 Sept 2013
Antwoord van Vincent van Bruggen

"Ik wist eerlijk gezegd geeneens van het bestaan van layout voor Sketchup. Is dat all…"

Vincent van Bruggen heeft 11 Sept 2013 gereageerd op SketchUp versus Autocad, wat zijn de ervaringen?

9 14 Sept 2013
Antwoord van jacques serle

"Het is het vergelijken van een blokwitter met een airbrushpistool. Sketchup is een u…"

Vincent van Bruggen heeft 11 Sept 2013 gereageerd op SketchUp versus Autocad, wat zijn de ervaringen?

9 14 Sept 2013
Antwoord van jacques serle

"Ik heb er vorige week een presentatie over gezien in Sanatorium Zonnestraal in Hilve…"

Vincent van Bruggen heeft 25 Jun 2013 gereageerd op Kan BIM gebruikt worden als graadmiddel voor bewijsvoering duurzaam bouwen?

9 15 Jul 2013
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+