BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Frank van Unen (10)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"In Olst is een groep mensen die op dezelfde manier werkt al bijna klaar: http://www.…"

Frank van Unen heeft 11 Sept 2015 gereageerd op Zijn zelfbouwprojecten een kans of een bedreiging voor bouwbedrijven?

3 11 Sept 2015
Antwoord van Frank van Unen

"Openbare weg en eigen grond zijn begrippen die niets met elkaar te maken hebben. Ik…"

Frank van Unen heeft 8 Jun 2015 gereageerd op Is eigen weg te bestempelen als openbaar groen?

7 9 Jun 2015
Antwoord van philip sanders

"Weerstand maakt creativiteit los. Het is al gebleken dat door eerdere afwijzende hou…"

Frank van Unen heeft 1 Jun 2015 gereageerd op Zonnepanelen op historische panden en monumenten, wel of niet doen?

3 1 Jun 2015

"Hoi Harvey, Ja, maar daarover hadden we het hier niet! :-)"

Frank van Unen heeft 14 Apr 2015 gereageerd op Wat mag ik aan mijn buitengevel veranderen, zonder de architect in te lichten?

6 14 Apr 2015
Antwoord van Pieter Hogendoorn

"Het gebeurt maar zelden dat een architect zich beroept op zijn auteursrecht. Je moet…"

Frank van Unen heeft 14 Apr 2015 gereageerd op Wat mag ik aan mijn buitengevel veranderen, zonder de architect in te lichten?

6 14 Apr 2015
Antwoord van Pieter Hogendoorn

"Nou ja, het mag niet? Het mag misschien niet vergunningvrij, maar je kunt natuurlijk…"

Frank van Unen heeft 1 Apr 2015 gereageerd op Vergunningvrij bouwen: mag een luifel de 4 meter grens overschrijden?

6 2 Apr 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"Beste Pieter, Met je opmerking over wat wel en wat niet vergunningplichtig zou moete…"

Frank van Unen heeft 31 Mrt 2015 gereageerd op Bouwleges ook geheven over energiebesparende maatregelen?

12 31 Mrt 2015

"Beste Pieter, Die frustratie kan ik volgen. Dat beleid lijkt nergens op. Over bouwve…"

Frank van Unen heeft 31 Mrt 2015 gereageerd op Bouwleges ook geheven over energiebesparende maatregelen?

12 31 Mrt 2015

"Beste Pieter, Uiteraard kun je door spijkers op laag water te zoeken of door emotion…"

Frank van Unen heeft 30 Mrt 2015 gereageerd op Bouwleges ook geheven over energiebesparende maatregelen?

12 31 Mrt 2015

"Ik vind het helemaal geen goede vraag. Ik denk dat het een hel van discussies gaat o…"

Frank van Unen heeft 30 Mrt 2015 gereageerd op Bouwleges ook geheven over energiebesparende maatregelen?

12 31 Mrt 2015

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2018   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+