BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Weergeven Gereageerd op discussiesDiscussies begonnen
Erik Jan Heijink heeft 20 Jan 2015 gereageerd op Hoe voorkom ik een koudebrug bij de aansluiting spouwmuur op de fundering?
Erik Jan Heijink heeft 19 Jan 2015 gereageerd op Hoe voorkom ik een koudebrug bij de aansluiting spouwmuur op de fundering?
Erik Jan Heijink heeft 10 Jan 2015 gereageerd op Welke oplossingen zijn er om isolatie te laten drogen na lekkage?
Erik Jan Heijink heeft 25 Dec 2013 gereageerd op Windturbine voor woning gezocht. Wie helpt?
Erik Jan Heijink heeft 5 Nov 2013 gereageerd op Wat iedereen zou moeten weten over het bouwen met hout...
Erik Jan Heijink heeft 5 Nov 2013 gereageerd op Koudebrug onderbreking uitvoeren in foamglas perinsul of in prostelko, wat is beter?
Erik Jan Heijink heeft 8 Okt 2013 gereageerd op Zonnepanelen: doe-het-zelf of met installatie?
Erik Jan Heijink heeft 2 Okt 2013 gereageerd op Mijn overtuiging, woningen met een EPC van 0,4 zijn duurder dan passiefhuizen.
Erik Jan Heijink heeft 1 Okt 2013 gereageerd op Mijn overtuiging, woningen met een EPC van 0,4 zijn duurder dan passiefhuizen.
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2024 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.