BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Peter de vries (8)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Bedankt voor uw reactie, zal hier mee bezig gaan. Groetjes peter "

Peter de vries heeft 8 Apr 2017 gereageerd op Hoe ga ik condensvorming in de spouw van een keldermuur tegen?

15 8 Apr 2017
Antwoord van Peter de vries

"Zou idd een geweldige oplossing zijn, maar zoals het nu lijkt zit het probleem hem i…"

Peter de vries heeft 8 Apr 2017 gereageerd op Hoe ga ik condensvorming in de spouw van een keldermuur tegen?

15 8 Apr 2017
Antwoord van Peter de vries

"U heeft het plaatje compleet. En uw verhaal klopt precies. zou droge aanvoerlucht v…"

Peter de vries heeft 5 Apr 2017 gereageerd op Hoe ga ik condensvorming in de spouw van een keldermuur tegen?

15 8 Apr 2017
Antwoord van Peter de vries

"Ja klopt idd de tempertuur waar de condens optreed zal nog veel lager liggen dan die…"

Peter de vries heeft 5 Apr 2017 gereageerd op Hoe ga ik condensvorming in de spouw van een keldermuur tegen?

15 8 Apr 2017
Antwoord van Peter de vries

"Dit klinkt erg logisch, heb er zelf ook al aan gedacht, durfde het alleen Nog niet a…"

Peter de vries heeft 5 Apr 2017 gereageerd op Hoe ga ik condensvorming in de spouw van een keldermuur tegen?

15 8 Apr 2017
Antwoord van Peter de vries

"Zal de handleiding bestuderen, bedankt voor de support. Groetjes peter "

Peter de vries heeft 5 Apr 2017 gereageerd op Hoe ga ik condensvorming in de spouw van een keldermuur tegen?

15 8 Apr 2017
Antwoord van Peter de vries

"-Het probleem doet zich alleen voor bij warme dagen, hele jaar door geen last, ook n…"

Peter de vries heeft 5 Apr 2017 gereageerd op Hoe ga ik condensvorming in de spouw van een keldermuur tegen?

15 8 Apr 2017
Antwoord van Peter de vries

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+