BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ron Reijnders (98)

Discussies waarop is gereageerd (97) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Naar mijn gevoel moet dat de wetgever zijn. als het niet wordt gewassen én  het kan…"

Ron Reijnders heeft 23 Feb 2012 gereageerd op Zijn bestekschrijvers wel bekend met fijnstof vervuiling tussen en in gebruikte bouwmaterialen zoals dakgrind ?

11 5 Mrt 2012
Antwoord van Ronald van der Kooij

"Je punt 2 dat is waar het m.i. om gaat bij de taak van een bestekschrijver. Dat is d…"

Ron Reijnders heeft 23 Feb 2012 gereageerd op Zijn bestekschrijvers wel bekend met fijnstof vervuiling tussen en in gebruikte bouwmaterialen zoals dakgrind ?

11 5 Mrt 2012
Antwoord van Ronald van der Kooij

"Je zegt:"Als er niet wordt omschreven dat het grind herbruikt dient te worden komt h…"

Ron Reijnders heeft 22 Feb 2012 gereageerd op Zijn bestekschrijvers wel bekend met fijnstof vervuiling tussen en in gebruikte bouwmaterialen zoals dakgrind ?

11 5 Mrt 2012
Antwoord van Ronald van der Kooij

"Geldt dat nagenoeg altijd? lijkt me toch sterk dat er altijd sprake is van asbestdel…"

Ron Reijnders heeft 22 Feb 2012 gereageerd op Zijn bestekschrijvers wel bekend met fijnstof vervuiling tussen en in gebruikte bouwmaterialen zoals dakgrind ?

11 5 Mrt 2012
Antwoord van Ronald van der Kooij

"kan je aangeven of je info hebt ? daar hebben we allen meer aan. de sluikreclame  vi…"

Ron Reijnders heeft 18 Feb 2012 gereageerd op Zijn bestekschrijvers wel bekend met fijnstof vervuiling tussen en in gebruikte bouwmaterialen zoals dakgrind ?

11 5 Mrt 2012
Antwoord van Ronald van der Kooij

"deze link bestaat niet meer"

Ron Reijnders heeft 18 Feb 2012 gereageerd op Wie heeft een voorbeeld van een gelijkwaardigheidsverklaring?

5 19 Feb 2012
Antwoord van Michel Eek

"Ik zie je vraag nu pas voor het eerst. misschien dat je het doel/context van je vraa…"

Ron Reijnders heeft 18 Feb 2012 gereageerd op Recente aanbestedingsfouten

3 18 Feb 2012
Antwoord van Ron Reijnders

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+