BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van jacques serle (321)

Discussies waarop is gereageerd (316) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"De excentrische bewegingen zijn om te zetten naar draaibewegingen en dan een dynamo…"

jacques serle heeft 24 Sept 2015 gereageerd op Zijn trillingen van aardbevingen in Groningen te gebruiken om energie op te wekken voor de Groninger huizen?

3 24 Sept 2015
Antwoord van jacques serle

"  Behalve de goede isolatiewaarde gaat het ook nog eens om een goed binnen klimaat.I…"

jacques serle heeft 18 Sept 2015 gereageerd op Hoe isoleer ik een buitenmuur zodanig dat deze een R heeft van minimaal 7 m2. K/W?

33 19 Sept 2015
Antwoord van Vincent Pot

"Voor dit soort zaken gebruik ik een roostervloer met kunstgras. Waterbestendig."

jacques serle heeft 5 Sept 2015 gereageerd op Alternatief (onder)vloersysteem gezocht voor zwaluwstaartvloer.

11 8 Sept 2015
Antwoord van Rinus Haarman

"Het lijkt me een goed idee van Theo Beelien.Een warmtepomp op zoveel mogelijk PV. Me…"

jacques serle heeft 22 Aug 2015 gereageerd op Isolatie vs zonnepanelen. Welke woning is duurzamer denk jij?

23 22 Aug 2015
Antwoord van jacques serle

"Toen mijn randstedelijke (blanke) buurman van mij hoorde hoe ik in het krimpgebied g…"

jacques serle heeft 21 Aug 2015 gereageerd op Groningen wil leefbaarheid in haar dorpen verbeteren. Welke maatregelen stel jij voor?

5 21 Aug 2015
Antwoord van jacques serle

"Als de provincie werk creëert kunnen er mee mensen blijven werken Han Eweg.Ben nog n…"

jacques serle heeft 21 Aug 2015 gereageerd op Groningen wil leefbaarheid in haar dorpen verbeteren. Welke maatregelen stel jij voor?

5 21 Aug 2015
Antwoord van jacques serle

"Ben wel met stro bekend. http://www.eilanden.net/video/media/stro-opladen-bij-boer-s…"

jacques serle heeft 12 Aug 2015 gereageerd op Hoe bruikbaar is stro als isolatiemateriaal?

10 26 Aug 2015
Antwoord van Michel Post

"http://webwereld.nl/markttrends/86657-bouw-een-huis-in-twee-dagen-met-deze-robot "

jacques serle heeft 26 Jun 2015 gereageerd op Welk project waar jij aan (mee) gewerkt hebt vind jij het toonbeeld van duurzaamheid?

26 16 Dec 2019
Antwoord van Schuimbeton west BV

"Alles wat niet hoger dan begane grond is en niet hoger dan een paar meter zou geheel…"

jacques serle heeft 22 Jun 2015 gereageerd op Is private kwaliteitsborging de slager die zijn eigen vlees keurt?

8 22 Jun 2015
Antwoord van jacques serle

" Marktgericht gaan produceren is een cruciaal. Helemaal mee eens. De bouwmaterialen…"

jacques serle heeft 18 Jun 2015 gereageerd op BTW bouw definitief terug naar 21%. Hoe pakt dit uit voor de sector?

8 19 Jun 2015
Antwoord van Ad de Vrieze

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+