BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Harrie Beernink (16)

Discussies waarop is gereageerd (16) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Dit laatste vind ik ook. De normen gelijk trekken in Europa. Bij luchtdicht bouwen b…"

Harrie Beernink heeft 13 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Passiefbouwen betekend veel kennis hebben van bouwfysica (natuurwetten). Op deze wij…"

Harrie Beernink heeft 12 Nov 2012 gereageerd op Hoe vergroot ik effectief mijn kennis op het gebied van Passiefhuizen?

10 13 Nov 2012
Antwoord van Harrie Lieverse

"Voor bouwkundige onder ons. Dampopen, dampdicht, luchtdicht of ademende materialen.…"

Harrie Beernink heeft 12 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

" "

Harrie Beernink heeft 7 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Bedankt Carl-Peter voor dit stuk. @Marc, De Hollanders doelmatig? Je bedoelt de prob…"

Harrie Beernink heeft 7 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Hallo Tjeerd, er is een gebrek aan bouwfysicus in de bouwwereld. Vooral die zich met…"

Harrie Beernink heeft 5 Apr 2012 gereageerd op Is het juist nu een goede tijd op als zzp'er in de bouw te starten?

12 10 Apr 2012
Antwoord van Tonny Van Loon

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+