BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Jan Geerts (9)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

" "

Jan Geerts heeft 22 Jun 2017 gereageerd op Variant op ventilatiesysteem, Welke haken en ogen zijn er?

22 3 Jul 2017
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Het QualityFlow Systeem van Itho heeft een gelijkwaardigheidsverklaring en mag dus t…"

Jan Geerts heeft 22 Jun 2017 gereageerd op Variant op ventilatiesysteem, Welke haken en ogen zijn er?

22 3 Jul 2017
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Beste Berend, Goed dat je je verdiept in de vele keuzes voor je nieuw te bouwen won…"

Jan Geerts heeft 22 Jun 2017 gereageerd op Variant op ventilatiesysteem, Welke haken en ogen zijn er?

22 3 Jul 2017
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Tussen een garage en bijkeuken moet een thermisch isolerende deur geplaatst worden.…"

Jan Geerts heeft 25 Jul 2016 gereageerd op Zelfsluitende deur garage en bijkeuken?

2 25 Jul 2016
Antwoord van Michel Eek

"Ik ben adviseur, waardoor ik niet te maken krijg met prijsopgaven van aannemers. De…"

Jan Geerts heeft 25 Jul 2016 gereageerd op Waarom worden de Rc - eisen vanuit het Bouwbesluit door aannemers genegeerd?

31 1 Aug 2016
Antwoord van George Balsing

"Reactie op casus 1: Omdat de geluidsbelasting op de achtergevel niet bepaald is, nee…"

Jan Geerts heeft 25 Nov 2014 gereageerd op Voldoen 'normale' ventilatieroosters nog wel qua geluidbelasting?

7 28 Nov 2014
Antwoord van jacques serle

"Passiefhuis icm de door jou geschetste zonnecollectoren en PV-panelen zijn prima voo…"

Jan Geerts heeft 25 Nov 2014 gereageerd op Van passiefhuis naar nul energie woning, hoe doe je dat?

14 10 Dec 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"Beste Ward, Zolang de spouw geheel is afgesloten van de buitenlucht dan klopt kou d…"

Jan Geerts heeft 21 Nov 2014 gereageerd op Spouwmuur extra isoleren aan de buitenzijde, zinloos of niet?

8 24 Nov 2014
Antwoord van Wim Corvers

"Beste Marianne, Aan de buitenzijde isoleren van een spouwmuur heeft als grote nadee…"

Jan Geerts heeft 12 Nov 2014 gereageerd op Hoe isoleer ik het beste een muur aan de buitenzijde als deze gelegen is op het noord westen?

7 14 Nov 2014
Antwoord van Pim Halkes

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+