BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Edwin Brouwer (9)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Maarten, jouw probleem is het probleem van heel Nederland. "Hoeveel duurzaamheid haa…"

Edwin Brouwer heeft 20 Jan 2011 gereageerd op Duurzaamheid gevat in getallen.

13 26 Jan 2011
Antwoord van jacques serle

"Beste Paul, ik heb al gebeld naar Galvanitas. Zou je even met mij contact op willen…"

Edwin Brouwer heeft 14 Jan 2010 gereageerd op Vraag mbt alternatief voor polyester.

15 14 Jan 2010
Antwoord van Edwin Brouwer

"Beste Robertjan, helaas nee. Volkernplaten laten zich zowiezo niet postformen als h…"

Edwin Brouwer heeft 4 Jan 2010 gereageerd op Vraag mbt alternatief voor polyester.

15 14 Jan 2010
Antwoord van Edwin Brouwer

"Beste Richard, goede tip, heb reeds wat zoekwerk gedaan; kan alleen de fabrikant lev…"

Edwin Brouwer heeft 4 Jan 2010 gereageerd op Vraag mbt alternatief voor polyester.

15 14 Jan 2010
Antwoord van Edwin Brouwer

"Bedankt Wiel, Ik zal Velopa benaderen voor bekeldingsoplossingen. "

Edwin Brouwer heeft 4 Jan 2010 gereageerd op Vraag mbt alternatief voor polyester.

15 14 Jan 2010
Antwoord van Edwin Brouwer

"Beste Carl-Peter, bedankt voor je inventieve idee. Klinkt bij mij als cradle to crad…"

Edwin Brouwer heeft 4 Jan 2010 gereageerd op Vraag mbt alternatief voor polyester.

15 14 Jan 2010
Antwoord van Edwin Brouwer

"Beste Richard, lijkt mij zeer goede tip: Ik ga dit verder uitzoeken! "

Edwin Brouwer heeft 4 Jan 2010 gereageerd op Vraag mbt alternatief voor polyester.

15 14 Jan 2010
Antwoord van Edwin Brouwer

"Beste Tony, kruislaaghout zijn kruislings verlijmde vurenhouten lagen (soort multip…"

Edwin Brouwer heeft 4 Jan 2010 gereageerd op Vraag mbt alternatief voor polyester.

15 14 Jan 2010
Antwoord van Edwin Brouwer

"Ik ben het helemaal eens met de stelling en inhoud van het artikel. Het is helaas we…"

Edwin Brouwer heeft 23 Dec 2009 gereageerd op De bouw verandert, snapt u het nog?

5 30 Dec 2009
Antwoord van Andre Letsch

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+