BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Matthias de Vries (20)

Discussies waarop is gereageerd (20) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hi Leo, Mijn kinderen hebben allebei een infrarood paneel boven hun bureautje hangen…"

Matthias de Vries heeft 13 Sept 2022 gereageerd op Wat is de duurzaamste en meest besparende bijverwarming in de winter?

16 13 Sept 2022
Antwoord van Ton Willemsen

"Er schiet mij net te binnen dat er ook slimme schakelaars zijn die aan de hand van j…"

Matthias de Vries heeft 5 Sept 2022 gereageerd op Wat is de duurzaamste en meest besparende bijverwarming in de winter?

16 13 Sept 2022
Antwoord van Ton Willemsen

"Zoals ook in de link te lezen die er bij zat, raad ik infrarood verwarming niet aan…"

Matthias de Vries heeft 5 Sept 2022 gereageerd op Wat is de duurzaamste en meest besparende bijverwarming in de winter?

16 13 Sept 2022
Antwoord van Ton Willemsen

"Beste Leo, Natuurlijk heeft de heer Frans van Dijk gelijk als het gaat over dikke kl…"

Matthias de Vries heeft 5 Sept 2022 gereageerd op Wat is de duurzaamste en meest besparende bijverwarming in de winter?

16 13 Sept 2022
Antwoord van Ton Willemsen

"KevBud is een bedrijf dat hier ervaring mee heeft en is zeer betaalbaar, betrouwbaar…"

Matthias de Vries heeft 25 Sept 2014 gereageerd op Betonnen trap gestort in het werk, welk bedrijf heeft hier ervaring mee?

2 25 Sept 2014
Antwoord van Rene van Olphen

"Beste Tjeerd, Ik weet niet of dit voor een project van dergelijke schaal erg haalba…"

Matthias de Vries heeft 12 Mei 2014 gereageerd op Gezocht: duurzame materialen en methoden voor energie-opwekking voor nieuwbouwproject in Polen.

33 6 Jan 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"Beste Peter, Bedankt voor je reactie. We gaan hier zeker naar kijken. We zullen e.e…"

Matthias de Vries heeft 9 Mei 2014 gereageerd op Gezocht: duurzame materialen en methoden voor energie-opwekking voor nieuwbouwproject in Polen.

33 6 Jan 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"Dag Olivier, Wij zijn zelf ook al enkele jaren actief in Polen en hebben ook de nod…"

Matthias de Vries heeft 8 Mei 2014 gereageerd op Gezocht: duurzame materialen en methoden voor energie-opwekking voor nieuwbouwproject in Polen.

33 6 Jan 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"Hallo Pieternel, Zeer interessant en niet in de laatste plaats omdat de prijs concu…"

Matthias de Vries heeft 8 Mei 2014 gereageerd op Gezocht: duurzame materialen en methoden voor energie-opwekking voor nieuwbouwproject in Polen.

33 6 Jan 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"Hallo Peter, Bedankt voor die link, al staat daar niet alles in zie ik. Met betrekk…"

Matthias de Vries heeft 8 Mei 2014 gereageerd op Gezocht: duurzame materialen en methoden voor energie-opwekking voor nieuwbouwproject in Polen.

33 6 Jan 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+