BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Laurens van Harten (6)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Wat betreft de geluidslekken en de plaats daarvan, kan ik alleen maar aanraden bouwt…"

Laurens van Harten heeft 28 Nov 2011 gereageerd op Geluidsoverlast na plaatsing dakopbouw, hoe te handelen?

21 29 Nov 2011
Antwoord van Edwin Blijie (Drs. ing. MRE)

"Beste Frank,   Bedankt dat je zo opbouwend en constructief reageerd! Goed dat je uit…"

Laurens van Harten heeft 23 Nov 2011 gereageerd op Hoe zijn de ervaringen met volgeschuimde spouwmuren?

42 22 Jun 2016
Antwoord van Frank Koster

"Ik begrijp niet dat je uitgaat van zo een dikke spouw. Waarom ga je niet uit van een…"

Laurens van Harten heeft 21 Nov 2011 gereageerd op Hoe zijn de ervaringen met volgeschuimde spouwmuren?

42 22 Jun 2016
Antwoord van Frank Koster

"@ Wim,   Waarom zou je de spouw verdubbelen als de functies die je wilt hebben er al…"

Laurens van Harten heeft 21 Nov 2011 gereageerd op Hoe zijn de ervaringen met volgeschuimde spouwmuren?

42 22 Jun 2016
Antwoord van Frank Koster

"@ Fred,   In een aantal gevallen is dit ook zo. Vaak komen de problemen pas na een 1…"

Laurens van Harten heeft 21 Nov 2011 gereageerd op Hoe zijn de ervaringen met volgeschuimde spouwmuren?

42 22 Jun 2016
Antwoord van Frank Koster

"Voor nieuwbouw lijkt het mij zinloos. Een spouw is om vocht af te voeren en daardoor…"

Laurens van Harten heeft 21 Nov 2011 gereageerd op Hoe zijn de ervaringen met volgeschuimde spouwmuren?

42 22 Jun 2016
Antwoord van Frank Koster

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+