BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Erik Jan Heijink (16)

Discussies waarop is gereageerd (15) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Foamglas kan 22 meter hoog, niet dragend metselwerk van baksteen dragen voor het bez…"

Erik Jan Heijink heeft 20 Jan 2015 gereageerd op Hoe voorkom ik een koudebrug bij de aansluiting spouwmuur op de fundering?

18 21 Mei 2016
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Hallo Rob, Ja dit bedoel ik inderdaad,  De foamglas perinsul broodjes zijn dacht ik…"

Erik Jan Heijink heeft 19 Jan 2015 gereageerd op Hoe voorkom ik een koudebrug bij de aansluiting spouwmuur op de fundering?

18 21 Mei 2016
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Hallo Rob, Gewoon stukje om stukje  loshakken en foamglas inmetselen, zodat je brugg…"

Erik Jan Heijink heeft 19 Jan 2015 gereageerd op Hoe voorkom ik een koudebrug bij de aansluiting spouwmuur op de fundering?

18 21 Mei 2016
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Bij een brand in een pand in Zutphen is er een grote hoeveelheid bluswater onder de…"

Erik Jan Heijink heeft 10 Jan 2015 gereageerd op Welke oplossingen zijn er om isolatie te laten drogen na lekkage?

6 16 Jan 2015
Antwoord van Ferry Steenkist

"Hallo Rinus, Je zou ook eens kunnen kijken naar de Turby. Dit is een verticale windm…"

Erik Jan Heijink heeft 25 Dec 2013 gereageerd op Windturbine voor woning gezocht. Wie helpt?

12 30 Dec 2013
Antwoord van Bas van Bussel

"Ik vind het ook terecht dat er niet op grote schaal dezelfde huizen worden gemaakt,…"

Erik Jan Heijink heeft 5 Nov 2013 gereageerd op Wat iedereen zou moeten weten over het bouwen met hout...

19 19 Feb 2015
Antwoord van Peer Schoofs

"Hallo mensen, bedankt voor de antwoorden, mijn keuze is toch gevallen op de perinsul…"

Erik Jan Heijink heeft 5 Nov 2013 gereageerd op Koudebrug onderbreking uitvoeren in foamglas perinsul of in prostelko, wat is beter?

8 5 Nov 2013
Antwoord van Erik Jan Heijink

"En let er op dat ze de zonnepanelen niet met glasdragers oppakken. Door het grote va…"

Erik Jan Heijink heeft 8 Okt 2013 gereageerd op Zonnepanelen: doe-het-zelf of met installatie?

14 4 Nov 2013
Antwoord van Ingeborg van den Ban

"Goedemorgen Carl-peter, Ik heb ook idd niet het vertrouwen en zeker geen ervaring in…"

Erik Jan Heijink heeft 2 Okt 2013 gereageerd op Mijn overtuiging, woningen met een EPC van 0,4 zijn duurder dan passiefhuizen.

14 3 Okt 2013
Antwoord van Wim Corvers

"Goeden avond allen, Ik ben momenteel bezig mijn eigen woning te bouwen. Dit wordt ee…"

Erik Jan Heijink heeft 1 Okt 2013 gereageerd op Mijn overtuiging, woningen met een EPC van 0,4 zijn duurder dan passiefhuizen.

14 3 Okt 2013
Antwoord van Wim Corvers

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+