BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Kees Snepvangers (38)

Discussies waarop is gereageerd (38) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Vincent, Uitsluitend de huiszwam is in staat om het benodigde water van ver te halen…"

Kees Snepvangers heeft 12 Sept 2013 gereageerd op Wie heeft ervaringskennis tav het bestrijden van schimmel in begane grond vloeren?

11 13 Sept 2013
Antwoord van Vincent van Bruggen

"Jaap, Je hebt het helemaal bij het rechte eind: zonder vocht geen schimmel, zwammen…"

Kees Snepvangers heeft 12 Sept 2013 gereageerd op Wie heeft ervaringskennis tav het bestrijden van schimmel in begane grond vloeren?

11 13 Sept 2013
Antwoord van Vincent van Bruggen

"Het klopt zonder meer dat koper naftanaat schimmelwerend is. Bedenk evenwel dat stof…"

Kees Snepvangers heeft 5 Sept 2013 gereageerd op Schimmel geconstateerd op spaanplaat achter het knieschot, hoe te handelen?

17 5 Sept 2013
Antwoord van Kees Snepvangers

"Een beetje chloor gebruiken bij het reinigen lijkt logisch te zijn maar is het niet.…"

Kees Snepvangers heeft 4 Sept 2013 gereageerd op Schimmel geconstateerd op spaanplaat achter het knieschot, hoe te handelen?

17 5 Sept 2013

"Of alleen ventilatieroosters in de knieschotten gaat werken, durf ik te betwijfelen.…"

Kees Snepvangers heeft 4 Sept 2013 gereageerd op Schimmel geconstateerd op spaanplaat achter het knieschot, hoe te handelen?

17 5 Sept 2013

"Ik moet zeggen dat ik dit schadegeval al vaker gezien heb. Het is zeker niet uniek.…"

17 5 Sept 2013

"Om je vraag te kunnen beantwoorden, wil ik de vraagstelling eerst theoretisch benade…"

Kees Snepvangers heeft 18 Jun 2013 gereageerd op Zijn er betonsoorten waar mos goed op groeit?

14 23 Jun 2013
Antwoord van Marcel eekhout

"Wat bepaalt de levensduur van een dakbedekking? Deze vraag kun je ook anders benader…"

Kees Snepvangers heeft 3 Jun 2013 gereageerd op Welke dakbedekking (plat dak) staat bekend om een lange vervangingscyclus?

19 15 Okt 2015
Antwoord van Tjeerd Smilde

"Een schrale troost hierop mag zijn dat in mijn tijd, we praten over de jaren 70 en d…"

Kees Snepvangers heeft 27 Mei 2013 gereageerd op Moeten we ons zorgen maken om de kwaliteit van de volgende generatie bouwkundigen?

25 24 Jun 2013
Antwoord van van den Brink

"Een puntje om mee te nemen bij alle tips: zorg dat er spuivoorzieningen komen/blijve…"

Kees Snepvangers heeft 15 Mrt 2013 gereageerd op Akoestiek, ventilatie en herrie in de tent... tips welkom!

16 18 Mrt 2013
Antwoord van Wim Jacobs

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2019   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+