BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Marco Bakker (8)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

""

Marco Bakker heeft 9 Okt 2011 gereageerd op Wie wil er een scherpe offerte uitbrengen voor het plaatsen van een metalen voorzetwand (SolarWall) van 11 x 38 meter?

11 11 Okt 2011
Antwoord van Alice Bots

"Hoi Alice,   ik zal via mijn eigen mail even terug mailen   groet, Marco"

Marco Bakker heeft 29 Sept 2011 gereageerd op Wie wil er een scherpe offerte uitbrengen voor het plaatsen van een metalen voorzetwand (SolarWall) van 11 x 38 meter?

11 11 Okt 2011
Antwoord van Alice Bots

"Hoi Alice,   als alle informatie wordt verstrekt en alle materialen, en er dus allee…"

Marco Bakker heeft 28 Sept 2011 gereageerd op Wie wil er een scherpe offerte uitbrengen voor het plaatsen van een metalen voorzetwand (SolarWall) van 11 x 38 meter?

11 11 Okt 2011
Antwoord van Alice Bots

"Hoi Alice,   aangezien nog niet alles bekend is, wil ik je wel een scherpe prijs gev…"

Marco Bakker heeft 27 Sept 2011 gereageerd op Wie wil er een scherpe offerte uitbrengen voor het plaatsen van een metalen voorzetwand (SolarWall) van 11 x 38 meter?

11 11 Okt 2011
Antwoord van Alice Bots

"Geachte heer Baarsen,   Het is heel simpel te beantwoorden, daar wij in een recent p…"

Marco Bakker heeft 7 Feb 2011 gereageerd op Vloerverwarming en legionella eisen, waar moet je rekening mee houden?

23 25 Feb 2011
Antwoord van jacques serle

"Geachte heer Polet, Hierbij wil ik mij graag voorstellen. Wij zijn een bedrijf die…"

Marco Bakker heeft 24 Aug 2010 gereageerd op Know how gevraagd voor duurzaam verbouwen van boerderij tot kinderdagverblijf.

44 25 Nov 2010
Antwoord van Mario Hellemons

"Bij de ontwikkeling van 6 tot 10 woningen is de investering niet rendabel. dan kun j…"

Marco Bakker heeft 8 Jun 2010 gereageerd op BouwProfs dossier: warmte koude opslag (WKO).

24 8 Jun 2010
Antwoord van Marco Bakker

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+