BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Paul Stevens (13)

Discussies waarop is gereageerd (13) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Dag Jeroen, Ik zou het nooit doen. Ik weet niet welke adders er op de loer liggen,…"

Paul Stevens heeft 1 Jul 2013 gereageerd op Failliete aannemer wil werkzaamheden onderbrengen in andere bv, wel of niet mee in zee gaan?

24 16 Okt 2013
Antwoord van Jeroen Bollen

"De resultaten van dit soort onderzoeken moet je leggen naast de vraagstelling. De vr…"

Paul Stevens heeft 23 Jan 2013 gereageerd op Hoe zorgen we ervoor dat kantoorgebruikers bij een verhuizing voor een bestaande locatie kiezen?

7 7 Apr 2013
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Dag Andries, Het is nu niet origineel meer, maar ik sluit me aan bij de vorige react…"

Paul Stevens heeft 2 Okt 2012 gereageerd op Metselwerk niet waterpas, wat te doen?

62 12 Okt 2012
Antwoord van Ron Reijnders

"Dag Edwin, Men zou in (het westen van) Nederland eigenlijk geen kelders moeten make…"

Paul Stevens heeft 29 Aug 2012 gereageerd op Waterdicht maken van kelder waarbij grondwater boven de keldervloer staat.

19 21 Sept 2012
Antwoord van S. Lanjri

"Ga naar Andries Broersma, op de Groot Hertoginnelaan. Succes verzekerd!"

Paul Stevens heeft 15 Mrt 2011 gereageerd op Aannemer en constructeur gezocht met aantoonbare ervaring in bouwen van kelders onder bestaande woningen.

7 17 Mrt 2011
Antwoord van Henk Schuring

"De verdiepingshoogte van 2620 mm houdt rekening met een maximale doorbuiging van de…"

Paul Stevens heeft 7 Feb 2011 gereageerd op Vloerverwarming en legionella eisen, waar moet je rekening mee houden?

23 25 Feb 2011
Antwoord van jacques serle

"Dit is een lastig probleem; een echte kant-en-klare oplossing bestaat niet. De vraag…"

Paul Stevens heeft 7 Dec 2010 gereageerd op gaat u voor de laagste prijs of voor de relatie

7 8 Dec 2010
Antwoord van Vincent van Zantvoort GM

"Dag Remko, neem eens contact op met Alex van de Klift van De Groot en Visser: Alex.v…"

Paul Stevens heeft 16 Nov 2010 gereageerd op bestaand glas in lood opnemen in dubbel glas

14 18 Nov 2010
Antwoord van Michel Eek

"Empathisch leiderschap binnen de bouwwereld heeft al een aantal jaren geleden haar i…"

Paul Stevens heeft 21 Jun 2010 gereageerd op De bouw heeft een nieuw type leider nodig... Eens of Oneens?

14 25 Jun 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Zoals ik al eerder schreef, maar nu nog eens benadruk: een zwarte lijst is symptoomb…"

Paul Stevens heeft 5 Jan 2010 gereageerd op Het is een goede zaak dat prutsende bouwbedrijven op een zwarte lijst komen... Eens of Oneens?

8 5 Jan 2010
Antwoord van Eric Bosma

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2019   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+