BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Carl-peter Goossen (130)

Discussies waarop is gereageerd (116) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Wat ik op youtube film zie wordt in NL ook gewoon gedaan. Resolschuim is niet zo'n g…"

Carl-peter Goossen heeft 8 Dec 2012 gereageerd op Zijn er milieuvriendelijke en duurzame alternatieven voor PUR schuim?

22 25 Jan 2013
Antwoord van Arjan de Wit

"Active house en passiefhuis bijten elkaar helemaal niet. Veel daglicht hoort ook in…"

Carl-peter Goossen heeft 5 Dec 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Deze is simpel: nachtuitstraling Als je een auto (liefst zwart) een schapenwollen de…"

Carl-peter Goossen heeft 5 Dec 2012 gereageerd op Spocht veranda

23 16 Mrt 2014
Antwoord van Rob Assink

"is het niet mooi? Ook gewest Antwerpen doet nu mee met de grootschalige uitrol van p…"

Carl-peter Goossen heeft 5 Dec 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Ja zker hier doe ik ook aan mee! Veldhuizerschool in Ede. Passiefhuis basisschool. V…"

Carl-peter Goossen heeft 29 Nov 2012 gereageerd op Welk project waar jij aan (mee) gewerkt hebt vind jij het toonbeeld van duurzaamheid?

26 16 Dec 2019
Antwoord van Schuimbeton west BV

"In Oosterhout (bij Nijmegen de waalsprong) hebben ze wijkverwarming. Hierbij hebben…"

Carl-peter Goossen heeft 23 Nov 2012 gereageerd op Rc van 3,5 naar Rc 5... maar per wanneer?

21 28 Nov 2013
Antwoord van Joost Pothuis

"De passiefhuis standaard is dezelfde als in Dld. Dat wil zeggen een warmte vraag cap…"

Carl-peter Goossen heeft 14 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Beste Richard,Even voor de goede orde, mijn stelling is: als een gebouw luchtdicht i…"

Carl-peter Goossen heeft 14 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Nu terug naar dediscussie: hoe krijgen we het voor elkaar dat wat in belgie lukt ook…"

Carl-peter Goossen heeft 12 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Ik heb het even opgezocht. Dampdiffusie-weerstandsgetal μ van sterling OSB is (vocht…"

Carl-peter Goossen heeft 12 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+