BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Jeroen Boschma (15)

Discussies waarop is gereageerd (13) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ron, Een kort stappenplan ter leringhe ende vermaeck: Kijk eens op de volgende link…"

Jeroen Boschma heeft 18 Nov 2019 gereageerd op Van 130 naar 100 toont aan dat de bouw wellicht toch niet zo'n grote stikstof veroorzaker is.

12 21 Nov 2019
Antwoord van Ron Reijnders

"Je conclusie dat de Nederlandse woningbouw hiermee gered zou kunnen zijn is verkeerd…"

Jeroen Boschma heeft 15 Nov 2019 gereageerd op Van 130 naar 100 toont aan dat de bouw wellicht toch niet zo'n grote stikstof veroorzaker is.

12 21 Nov 2019
Antwoord van Ron Reijnders

"Ik heb de boel uit dat artikel ook nog eens nagerekend, en uitgaande van de Nederlan…"

Jeroen Boschma heeft 28 Sept 2018 gereageerd op Hoe haalbaar is het energie akkoord?

5 28 Sept 2018
Antwoord van BoksEnergy

"De vergelijking met de auto APK dringt zich op, maar die vergelijking gaat helaas ma…"

Jeroen Boschma heeft 6 Jul 2017 gereageerd op Moet er een verplichte veiligheids APK komen voor woningen?

18 22 Jul 2017
Antwoord van Remko Zuidema

"Dag Rob, Bedankt voor de waarschuwing :-)  Mijn stap zijwaarts naar stalen liggers…"

Jeroen Boschma heeft 12 Feb 2016 gereageerd op Kanaalplaatvloer: kan het casco van een muur scheuren als geen druklaag wordt toegepast?

19 26 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Hallo Ben, Ik neem aan het door jou genoemde email bij jou uitkomt? Ik heb de divers…"

Jeroen Boschma heeft 12 Feb 2016 gereageerd op Kanaalplaatvloer: kan het casco van een muur scheuren als geen druklaag wordt toegepast?

19 26 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Hallo Rob, Dank voor je antwoord. Ietwat verontrustende informatie, dat wel.... Alv…"

Jeroen Boschma heeft 10 Feb 2016 gereageerd op Kanaalplaatvloer: kan het casco van een muur scheuren als geen druklaag wordt toegepast?

19 26 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Allen zeer bedankt voor de antwoorden, weer wat geleerd. Als ik de antwoorden goed i…"

Jeroen Boschma heeft 3 Feb 2016 gereageerd op Kanaalplaatvloer: kan het casco van een muur scheuren als geen druklaag wordt toegepast?

19 26 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Zelfs al is er voldoende draagkracht van de vloer bij flinke doorbuiging, dan lijkt…"

Jeroen Boschma heeft 28 Jan 2016 gereageerd op Zijn er marges waarbinnen een staalplaatbetonvloer mag doorbuigen?

9 29 Jan 2016
Antwoord van Chris de Jongh

"Hallo Chris, Nou ben ik geen bouwkundige, maar een aanwijzing kan je wellicht halen…"

Jeroen Boschma heeft 28 Jan 2016 gereageerd op Zijn er marges waarbinnen een staalplaatbetonvloer mag doorbuigen?

9 29 Jan 2016
Antwoord van Chris de Jongh

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+