BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Edwin Blijie (Drs. ing. MRE) (8)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Tonny, dit vind ik wel een heel scherpe opmerking van je. Het dak is uitgevoerd midd…"

Edwin Blijie (Drs. ing. MRE) heeft 29 Nov 2011 gereageerd op Geluidsoverlast na plaatsing dakopbouw, hoe te handelen?

21 29 Nov 2011
Antwoord van Edwin Blijie (Drs. ing. MRE)

"De Vries, dank je wel voor de toelichting. Het probleem kan onmogelijk aan deze zijd…"

Edwin Blijie (Drs. ing. MRE) heeft 29 Nov 2011 gereageerd op Geluidsoverlast na plaatsing dakopbouw, hoe te handelen?

21 29 Nov 2011
Antwoord van Edwin Blijie (Drs. ing. MRE)

"Fred, Hartelijk bedankt voor je advies. de discussie hier en jullie bijdrage hebben…"

Edwin Blijie (Drs. ing. MRE) heeft 29 Nov 2011 gereageerd op Geluidsoverlast na plaatsing dakopbouw, hoe te handelen?

21 29 Nov 2011
Antwoord van Edwin Blijie (Drs. ing. MRE)

"Vincent, Ik moest daar ook aan denken. Als dat het geval is hoop ik dat ze het ook u…"

Edwin Blijie (Drs. ing. MRE) heeft 29 Nov 2011 gereageerd op Geluidsoverlast na plaatsing dakopbouw, hoe te handelen?

21 29 Nov 2011
Antwoord van Edwin Blijie (Drs. ing. MRE)

"Herman, Hartelijk bedankt voor je uitgebreide toelichting. "

Edwin Blijie (Drs. ing. MRE) heeft 29 Nov 2011 gereageerd op Geluidsoverlast na plaatsing dakopbouw, hoe te handelen?

21 29 Nov 2011
Antwoord van Edwin Blijie (Drs. ing. MRE)

"Vincent, Mijn gedachten gingen ook die richting uit. Maar ook kan het zijn dat de ni…"

Edwin Blijie (Drs. ing. MRE) heeft 29 Nov 2011 gereageerd op Geluidsoverlast na plaatsing dakopbouw, hoe te handelen?

21 29 Nov 2011
Antwoord van Edwin Blijie (Drs. ing. MRE)

"Als je me je e-mailadres geeft kan ik je de naam en telefoonnummer doorgeven van een…"

Edwin Blijie (Drs. ing. MRE) heeft 15 Feb 2011 gereageerd op ZUCHT, waarom is het zo moeilijk een betrouwbare AANNEMER in Rotterdam te vinden....

22 17 Feb 2011
Antwoord van Barry van de Laar

"Neem eens contact op met Paul Hoeben (hoeben@lendering-partners.nl). Hij kan je goed…"

Edwin Blijie (Drs. ing. MRE) heeft 14 Dec 2010 gereageerd op Wie kan mij tippen voor een bedrijf dat bouw- en milieutechnische (pre)-rapportages opstelt?

23 29 Dec 2010
Antwoord van Geurt Breukink

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+