BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Arjen de Vries (11)

Discussies waarop is gereageerd (11) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Om vanuit de mond van een corporatie te spreken (dus eigenaar van in totaal 2,4 milj…"

Arjen de Vries heeft 24 Feb 2012 gereageerd op isolerende voorzetramen, zijn die binnenkort nodig?

13 2 Mrt 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Denk nu niet "waar blijft die De Vries, die had toch een vraag gesteld?". Klopt hele…"

Arjen de Vries heeft 22 Feb 2012 gereageerd op Is betonkernactivering een goede optie als je duurzaam en energiezuinig wilt bouwen?

41 2 Sept 2016
Antwoord van S.H. IJpma

"Hoi David,   Bedankt voor het voorbeeld. Denk dat ik daar maar eens ga kijken. Tot n…"

Arjen de Vries heeft 18 Feb 2012 gereageerd op Is betonkernactivering een goede optie als je duurzaam en energiezuinig wilt bouwen?

41 2 Sept 2016
Antwoord van S.H. IJpma

"Beste Jelle,   Dat is een indrukwekkend verhaal. Goed doordacht. In het geval van de…"

Arjen de Vries heeft 18 Feb 2012 gereageerd op Is betonkernactivering een goede optie als je duurzaam en energiezuinig wilt bouwen?

41 2 Sept 2016
Antwoord van S.H. IJpma

"Hoi Ernst,   ik zal contact opnemen met Bas hierbij gebruik ik jou als referentie. A…"

Arjen de Vries heeft 18 Feb 2012 gereageerd op Is betonkernactivering een goede optie als je duurzaam en energiezuinig wilt bouwen?

41 2 Sept 2016
Antwoord van S.H. IJpma

"Hoi Edwin,   Zo'n aanbieding kan ik natuurlijk niet laten lopen. Ik neem contact met…"

Arjen de Vries heeft 18 Feb 2012 gereageerd op Is betonkernactivering een goede optie als je duurzaam en energiezuinig wilt bouwen?

41 2 Sept 2016
Antwoord van S.H. IJpma

"Beste Theo,   Je geeft aan op alle vragen antwoord te hebben, zou ik je dan eens per…"

Arjen de Vries heeft 18 Feb 2012 gereageerd op Is betonkernactivering een goede optie als je duurzaam en energiezuinig wilt bouwen?

41 2 Sept 2016
Antwoord van S.H. IJpma

"Hoi David,   Volgens mij is Passiefhuis nog steeds een techniek en geen niveau van e…"

Arjen de Vries heeft 18 Feb 2012 gereageerd op Is betonkernactivering een goede optie als je duurzaam en energiezuinig wilt bouwen?

41 2 Sept 2016
Antwoord van S.H. IJpma

"Hoi Björn,   Naar mijn mening is het aanbrengen van de leidingen 50mm tov het plafon…"

Arjen de Vries heeft 18 Feb 2012 gereageerd op Is betonkernactivering een goede optie als je duurzaam en energiezuinig wilt bouwen?

41 2 Sept 2016
Antwoord van S.H. IJpma

"Hoi Joes, Bedankt voor je snelle en uitgebreide reactie. Hierdoor is er echt een dis…"

Arjen de Vries heeft 18 Feb 2012 gereageerd op Is betonkernactivering een goede optie als je duurzaam en energiezuinig wilt bouwen?

41 2 Sept 2016
Antwoord van S.H. IJpma

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+