BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van George Balsing (95)

Discussies waarop is gereageerd (95) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Deze houding kom ik vrijwel iedere dag tegen. Meestal passen ze de waardes aan in sa…"

George Balsing heeft 25 Jul 2016 gereageerd op Waarom worden de Rc - eisen vanuit het Bouwbesluit door aannemers genegeerd?

31 1 Aug 2016
Antwoord van George Balsing

"Dit onderwerp is van bijna 5 jaar geleden; zie nog geen reactie van echte 'ervarings…"

George Balsing heeft 21 Jun 2016 gereageerd op Hoe zijn de ervaringen met volgeschuimde spouwmuren?

42 22 Jun 2016
Antwoord van Frank Koster

"George B.   Mmmhh........   Opsporing verzocht. "

George Balsing heeft 27 Jun 2014 gereageerd op Bouwers denken pas na over innovatie en duurzaamheid als dat in regelgeving wordt vastgelegd.

10 30 Jun 2014
Antwoord van Dick Ottervanger

"Absoluut eens met de stelling.   Inderdaad gebeurt dat niet alleen in de bouw. Het t…"

George Balsing heeft 27 Jun 2014 gereageerd op Bouwers denken pas na over innovatie en duurzaamheid als dat in regelgeving wordt vastgelegd.

10 30 Jun 2014
Antwoord van Dick Ottervanger

"Top, Arjan. Dank je wel Ben blij met deze aanvulling; zeker met de laatste zin."

George Balsing heeft 26 Jun 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste een dunne spouwmuur isoleren?

27 9 Dec 2015
Antwoord van rob ackermans

"Nu nog even voor John, de vraagsteller, welke isolatiewaarde wil/moet je halen en we…"

George Balsing heeft 26 Jun 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste een dunne spouwmuur isoleren?

27 9 Dec 2015
Antwoord van rob ackermans

"R waarde wordt bepaald door de dikte van het materiaal en de materiaal specifieke wa…"

George Balsing heeft 26 Jun 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste een dunne spouwmuur isoleren?

27 9 Dec 2015
Antwoord van rob ackermans

"Het materiaal met de laagste Lambdawaarde,  - dus beste isolatiewaarde - is zonder e…"

George Balsing heeft 25 Jun 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste een dunne spouwmuur isoleren?

27 9 Dec 2015
Antwoord van rob ackermans

"Het lijkt me dat als je zo hoog gaat zitten in je isolatiewaarde, de verwachtingen i…"

George Balsing heeft 30 Dec 2013 gereageerd op Hoe isoleer ik een buitenmuur zodanig dat deze een R heeft van minimaal 7 m2. K/W?

33 19 Sept 2015
Antwoord van Vincent Pot

"Is het een al bestaande muur? Of een te renoveren muur? Hoe wil je dat de buitenkant…"

George Balsing heeft 30 Dec 2013 gereageerd op Hoe isoleer ik een buitenmuur zodanig dat deze een R heeft van minimaal 7 m2. K/W?

33 19 Sept 2015
Antwoord van Vincent Pot

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+