BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van George Balsing (95)

Discussies waarop is gereageerd (95) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Kom op Ton,  geen soundbites, graag serieus blijven. Meneer Thermos heeft al lang ge…"

George Balsing heeft 10 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Meneer Cauberg van TU Delft deed al onderzoek daarnaar vanaf 2001. Ook het zwitsers…"

George Balsing heeft 10 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Vaag is dat je hiermee suggereert dat TNO een rapport laaat opmaken. Isobooster heef…"

George Balsing heeft 10 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Het hier genoemde rapport, is van een TNO afdeling die zich over het algemeen niet b…"

George Balsing heeft 9 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Voor zover ik weet het volgende. Bluedec is een prima isolatieproduct. Het is een me…"

George Balsing heeft 9 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Wat je dan hebt zijn waardes, die zich niet laten vergelijken. Hierdoor kom je dan t…"

George Balsing heeft 28 Feb 2012 gereageerd op Dunne gelaagde isolatie VS Tonzon, wat werkt?

29 3 Sept 2018
Antwoord van George Balsing

"Vwb het bepalen van de Rc waarde van een muur of dak of vloer, kan ik me voorstellen…"

George Balsing heeft 28 Feb 2012 gereageerd op Dunne gelaagde isolatie VS Tonzon, wat werkt?

29 3 Sept 2018
Antwoord van George Balsing

"Beste Erik,   Ik denk niet dat ik met deze informatie kan vinden of het goede of nie…"

George Balsing heeft 28 Feb 2012 gereageerd op Dunne gelaagde isolatie VS Tonzon, wat werkt?

29 3 Sept 2018
Antwoord van George Balsing

"Zeer benieuwd naar je mening over de verwerking van het materiaal.  Probeer eens een…"

George Balsing heeft 28 Feb 2012 gereageerd op Dunne gelaagde isolatie VS Tonzon, wat werkt?

29 3 Sept 2018
Antwoord van George Balsing

"Bij de meerlagse folies wordt er ook vaak een aluminium laag op de PE of PP folie'ge…"

George Balsing heeft 28 Feb 2012 gereageerd op Dunne gelaagde isolatie VS Tonzon, wat werkt?

29 3 Sept 2018
Antwoord van George Balsing

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+