BouwProfs

De bouw online verbonden.

Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'plafond' (6)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Nieten of toch maar schroeven? Hoe dien je plafondrachels te bevestigen?

Plafondrachels dienen uiteraard goed en op de juiste wijze bevestigd te worden. Sommigen kiezen ervoor deze plafondrachels te nieten in pl…

Begonnen door BouwProfs Redactie

7 21 Nov 2019
Antwoord van BouwProfs Redactie

Condens problemen met als gevolg lekkage bij nieuw gebouwde manage, wie weet raad?

Wij hebben een nieuwe manege gebouwd.Het dak van de manege was voorzien van vezelcement platen (golfplaten) van Cembrit. Een deel van het d…

Begonnen door Roel Dekker

12 14 Dec 2012
Antwoord van Ton Wesdijk

Vraag over plafond in een zwembad.

Walter Gremmen is projectbegeleider bij Aannemersbedrijf Bot & van der Ham. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vra…

Begonnen door BouwProfs Redactie

22 14 Dec 2011
Antwoord van Joris

Vraag over aanleg houten plafond en dak boven inpandig zwembad.

Marcel Verheijdt stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Wie heeft ervaring en/of kan mij aangeven hoe ik bouwfysisch he…

Begonnen door BouwProfs Redactie

5 26 Mei 2011
Antwoord van theun bakker

Verbeteren geluidisolatie tussen ruimten, oplossing zoeken in de wand of het plafond?

Denis Scholten stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag:   De geluidsoverdracht tussen kantoorruimten is te hoog. Situatie…

Begonnen door Michel Eek

9 9 Mrt 2011
Antwoord van Aldrik Bakker

Beton kern activering in kantoren, welke keuze?

Rinus Haarman is projectbegeleider bij ITS Raalte. Rinus heeft de volgende vraag: "Ik ben aan het onderzoeken naar betonkern activering in…

Begonnen door Andre Letsch

0 22 Jan 2011

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+